Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

Ikkunasalvat

<< < (2/3) > >>

EsaP:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  2.08.2012     kello on 11:33 ---Mikä kohta niissä on pettänyt (kuva  ;D)?

Mulla ollut noita monessa vaunussa. Ei oo ollut koskaan valmiiksi rikki, eikä ole käytössä särkynyt  :P

--- Lainaus päättyy ---

 Räpsäisin muutaman kännykkäkuvan noista hajonneista salvoista:

Tässä ensin allekirjoittaneen käsialaa :) Hajosi koko hässäkkä yrittäessäni avata ikkunaa. En mielestäni käyttänyt mitenkään ihmeellisesti voimaa.


 Tässä kuvassa on hajonnut se vipu jolla ikkuna painetaan kiinni/avataan.


 Sitten on noita joista on menneet poikki ne kielet jotka lukitsevat ikkunan. Joko yksi tai sitten molemmat.

JPVäisänen:

--- Lainaus käyttäjältä: KaljuPääVaanari -  2.08.2012     kello on 14:49 ---Ei ihan..tämmöstä haen.



--- Lainaus päättyy ---
Ja sain tiedon että Sarka-Caravanista näitä mun malleja saa 6,5e/kpl..taidan uusia kaikki samantien.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: EsaP -  6.08.2012     kello on 07:23 --- Räpsäisin muutaman kännykkäkuvan noista hajonneista salvoista:

Tässä ensin allekirjoittaneen käsialaa :) Hajosi koko hässäkkä yrittäessäni avata ikkunaa. En mielestäni käyttänyt mitenkään ihmeellisesti voimaa.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

 Tässä kuvassa on hajonnut se vipu jolla ikkuna painetaan kiinni/avataan.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

 Sitten on noita joista on menneet poikki ne kielet jotka lukitsevat ikkunan. Joko yksi tai sitten molemmat.

--- Lainaus päättyy ---

Eikös Solifer käytä samaa salpaa?

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  6.08.2012     kello on 08:08 ---Eikös Solifer käytä samaa salpaa?

--- Lainaus päättyy ---
Kai iästä riippuen. Minulla ollut vuosia jo seuraava malli.

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  6.08.2012     kello on 08:08 ---Eikös Solifer käytä samaa salpaa?

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä käyttää, minulla on samanlainen klipsit ikkunoissa kuvien perusteella.. Kotona on muutama käytetty ylimääräinen, jos oikein muistan. Ikunan valmistus siirtynyt ilmeisesti nykyää dometicille.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View