Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Suomen kaupungit vaanarin matkakohteina

<< < (4/7) > >>

Vaeltaja:
Monissa kaupungeissa on vuosien varrella "puskaperkissa" yötä vietetty. Jokusia kaupunkeja on minne mennään joka kesä muutamaksi päiväksi nautiskelemaan kesäkaupungin tunnelmasta. Meille suosituimmaksi tulleita kaupunkeja on Hanko, Kotka, Naantali, Uusikaupunki, Rauma, Lappeenranta ja Savonlinna. Kaikissa on pieni tiivis keskusta ja paljon katseltavaa kävelymatkan päässä toisistaan.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  2.02.2011     kello on 09:40 ---       Enkä minä mene "enää" Raumalle. Kerran parkkeerasin Nalle-Sisu kulkimeni kaupungilla parkkipaikalle. Ajattelin että nukumme tässä kun on jo myöhä. Sen kun pääsin pitkälleni, koputteli poliisit ikkunaan ja kehoittivat poistumaan, ettei tähän saa leiriytyä. Kerroin etten leiriydy, vaan nukumme tässä sisällä autossa. Ehdotin että minä lähden, kun käytte tarkistamassa samalla alueella olevista kuorma-autoista, ettei siellä sisällä nuku kukaan leiriytymällä. No heidän otsaan alkoi ponnahtelemaan suonia koholle, joten minun oli lähdettävä. Ajelin Poriin päin niin pitkästi että Rauman raja ohitettiin, ja ei kun levikkeelle "leiriytymään".  :'(
      Jos Vanhaa Raumaa ei olisi, niin en sinne päin suunnistaisi, korkeintaan kävisin tekemässä ison pas... poliisi aseman rappusille.  ;)
--- Lainaus päättyy ---

Taitaa olla sen verran aikaa tuosta kulunut, ettei Rauman laitoksella ole enää yhtään silloista konstaapelia virassa.

Rauman merimuseo on kompakti ja mielenkiintoinen. Kannattaa käydä. Terveisiä kaskisukeltaja Wikholmille.

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  1.02.2011     kello on 20:25 ---Tarkoittanet Rauhalahtea? Toimii ja valittiin juuri vuoden alueeksi? Kai?

--- Lainaus päättyy ---

Meni puurot ja vellit sekaisin.

Olin Kuopiossa mutta muistelin Mikkelin
lähellä olevaa aluetta.

Siinä oli muutaman kilometrin päässä lammen
rannalla pieni leirintä-alue, joskus 30 v sitten.

Edittiä peliin ???
Vastasin kyllä tuolla kotimaan matkailuosiossa
kohdassa suomen kaupunkien jotain... ???

Lisää edittiä. :D Pitääkin muuttaa myös otsikkoa. :D

No, Jonain päivänä onnistun kerralla.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  2.02.2011     kello on 18:30 ---Meni puurot ja vellit sekaisin.

Olin Kuopiossa mutta muistelin Mikkelin
lähellä olevaa aluetta.

Siinä oli muutaman kilometrin päässä lammen
rannalla pieni leirintä-alue, joskus 30 v sitten.

Edittiä peliin ???
Vastasin kyllä tuolla kotimaan matkailuosiossa
kohdassa suomen kaupunkien jotain... ???

Lisää edittiä. :D Pitääkin muuttaa myös otsikkoa. :D

No, Jonain päivänä onnistun kerralla.

--- Lainaus päättyy ---

Olikohan sen nimi Urpola, tjsp. Minäkin siellä olen yöpynyt. Se oli sellaista aikaa, että työmatkalla piti itse maksaa päivärahasta asuminen. No, kesällä oltiin tietenkin leirintäalueilla teltassa. Niin että joitakin alueita on tullut sitäkin kautta tutuiksi.

putkimies:
Kesällä 1983 olin Mikkelissä ...leirintäalueella kaupungista katsoen lahden takana.  lähellä kaupunkia, olisikohan ollut Rauhaniemi?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View