Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Minne talvella ?

<< < (3/10) > >>

JJJ:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco -  1.01.2011     kello on 17:51 ---Täällä olemme talvet

http://www.syotecaravan.fi/Suomeksi/Etusivu.iw3

--- Lainaus päättyy ---
Varmaan ihan asiallinen paikka. Etäisyys vaan aika härski täältä etelästä vaikkakin varsinaisista tuntureista eteläisin taitaa ollakin. Monta kertaa talvessa ajat nurmijärvi-pudasjärvi välin ? Työkseni kun itse olen tien päällä niin 130 km mökkimatkakin tuppaa aina ajoittain jurppimaan.

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: jjj -  2.01.2011     kello on 03:13 ---Varmaan ihan asiallinen paikka. Etäisyys vaan aika härski täältä etelästä vaikkakin varsinaisista tuntureista eteläisin taitaa ollakin. Monta kertaa talvessa ajat nurmijärvi-pudasjärvi välin ? Työkseni kun itse olen tien päällä niin 130 km mökkimatkakin tuppaa aina ajoittain jurppimaan.

--- Lainaus päättyy ---
1-2kert kuukaudessa ajellaan, pidetään silloin pidennetty viikonloppu. Kyllä sitä tulee itsellänikin viikot istuttua ratintakana suurimmaksi osaksi.

JJJ:
Sitkee olet, se täytyy myöntää. Vajaa 700 km/sivu. Toki jos tykkää suksilla olla niin mikä ettei  8)

Weicco:
Ke iltapäivällä ois tarkoitus taas lähtee ajeleen.

ose:

--- Lainaus käyttäjältä: jjj -  2.01.2011     kello on 03:07 ---onko siellä kuitenkin mahdollisuus olla vaikka jokainen viikonloppu jos haluaa ? Saunoa ? Palveluita ei kuitenkaan muulloin kuin näinä spesiaalipäivinä ?

--- Lainaus päättyy ---
Ei ole toistaiseksi kun alue ei vielä ole auki yleisölle. Kesällä sitten avajaiset.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View