Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Minne talvella ?
JJJ:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 1.01.2011 kello on 17:51 ---Täällä olemme talvet
http://www.syotecaravan.fi/Suomeksi/Etusivu.iw3
--- Lainaus päättyy ---
Varmaan ihan asiallinen paikka. Etäisyys vaan aika härski täältä etelästä vaikkakin varsinaisista tuntureista eteläisin taitaa ollakin. Monta kertaa talvessa ajat nurmijärvi-pudasjärvi välin ? Työkseni kun itse olen tien päällä niin 130 km mökkimatkakin tuppaa aina ajoittain jurppimaan.
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: jjj - 2.01.2011 kello on 03:13 ---Varmaan ihan asiallinen paikka. Etäisyys vaan aika härski täältä etelästä vaikkakin varsinaisista tuntureista eteläisin taitaa ollakin. Monta kertaa talvessa ajat nurmijärvi-pudasjärvi välin ? Työkseni kun itse olen tien päällä niin 130 km mökkimatkakin tuppaa aina ajoittain jurppimaan.
--- Lainaus päättyy ---
1-2kert kuukaudessa ajellaan, pidetään silloin pidennetty viikonloppu. Kyllä sitä tulee itsellänikin viikot istuttua ratintakana suurimmaksi osaksi.
JJJ:
Sitkee olet, se täytyy myöntää. Vajaa 700 km/sivu. Toki jos tykkää suksilla olla niin mikä ettei 8)
Weicco:
Ke iltapäivällä ois tarkoitus taas lähtee ajeleen.
ose:
--- Lainaus käyttäjältä: jjj - 2.01.2011 kello on 03:07 ---onko siellä kuitenkin mahdollisuus olla vaikka jokainen viikonloppu jos haluaa ? Saunoa ? Palveluita ei kuitenkaan muulloin kuin näinä spesiaalipäivinä ?
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole toistaiseksi kun alue ei vielä ole auki yleisölle. Kesällä sitten avajaiset.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta