Matkailukeskustelut > Tapahtumat

Lahden Caravanmessut 14.-16.9.2012

<< < (3/14) > >>

Vesseli:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 28.07.2012     kello on 21:41 ---Kun olen lukenut vanhoja tapaamisen yritysjuttuja, niin ainoa mahdollisuus tuohon lienee samanaikainen sisään ajo. Ja se lienee mahdoton sen takia, että jotkut menevät perjantaina, toiset lauantaina ja mattimyöhäiset vasta sunnuntaina. Ja eri kellon aikoihin.

Olin viime syksynä D-klubin varaamalla alueella ja sinne voi tulla mihin aikaan tahansa, kun ilmoittautuneille paikka oli varattu. Paikka ei tosin ollut paras mahdollinen, kun oli hyppyrimäkien "väärällä puolella".

--- Lainaus päättyy ---

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 28.07.2012     kello on 21:53 ---
Olin viime syksynä D-klubin varaamalla alueella ja sinne voi tulla mihin aikaan tahansa, kun ilmoittautuneille paikka oli varattu. Paikka ei tosin ollut paras mahdollinen, kun oli hyppyrimäkien "väärällä puolella".

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 28.07.2012     kello on 21:41 ---
Mutta yrittänyttä ei laiteta, jos joku ryhtyy "isäntänä" yrittämään juttua.

--- Lainaus päättyy ---

:)  :)

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 28.07.2012     kello on 21:27 ---Neljä autokauppaa on messuilla saanut alkunsa, ja näistä viimeisin viime syksynä.

--- Lainaus päättyy ---

Henkilöautoissahan suosituin vaihtoikä on kolme vuotta, minkä ikäisiä autosi olivat kun ne vaihtoon menivät ?

Tänä syksynä olisi tarkoitus mennä messuille vaimon kanssa kahdestaan, ihan noille treffeille, mikäli saadaan lapsille hoitopaikka koko viikonlopulle.

Vesseli:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 28.07.2012     kello on 22:16 ---Henkilöautoissahan suosituin vaihtoikä on kolme vuotta, minkä ikäisiä autosi olivat kun ne vaihtoon menivät ?

--- Lainaus päättyy ---
Viisi vuotta ja 200 tkm paitsi viimeisin, jossa oli puolet vähemmän.

ihaa:
Aika reilut kilometrit vuoteen ...  :o

Voi ainakin sanoa että matkailuauto on tosikäytössä, eikä missään harrasteajossa.  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View