rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Rengas rikko.  (Luettu 40325 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:13.03.2024 kello on 11:52
Vs: Rengas rikko.
« Vastaus #120 : 16.06.2018 kello on 17:29 »
Pitää vain keksiä vaurioihin sopiva tarina Thumb
Kun ei keksi tarinoita vaan kertoo vahinkoilmoitukseen asian niinkuin se on tapahtunut niin ei syyllisty vakuutuspetokseen  >:D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:55
Vs: Rengas rikko.
« Vastaus #121 : 16.06.2018 kello on 22:12 »
Kukapa sitä pystyy todistamaan jos sanoit että joudut väistämään toista autoa tai ihmistä ja ajoit niin reunaan että rengas tippui asfaltilla soralle ja meni rikki?  Rikkoen samalla kaiken ympäriltään kuten monesti tekee.
Kai renkaan pitää ketää sorallakin.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Rengas rikko.
« Vastaus #122 : 16.06.2018 kello on 22:35 »
Kai renkaan pitää ketää sorallakin.
Sora/sepeli tarpeeksi isoa, niin menee myös raskaan liikenteen vehkeistä renkaita.(kokemusta on)

  • Vieras
  • Vs: Rengas rikko.
    « Vastaus #123 : 16.06.2018 kello on 22:36 »
    Kai renkaan pitää ketää sorallakin.

    Lähtökohtaisesti kyllä mutta kattelee reissun varrelta sopivan terävän kiven jota voi sitten näyttää että tähän se varmaan väistössä osui. En kehota tekemään ketään näin mutta kyllä näitä kokoajan on avk:lla tarjolla josta on rengas pamahtanu. Kaippa niille joku tarina on uskottavasti pitänyt keksiä. Ennemmin kyllä ihan puhdas rengasrikkokin on kaiketi kaskosta korjattu. Itse olen pyrkinyt välttämään rengasrikot siten että yli 5 vuotta vanhoja renkaita meillä ei ole kun kottikärryssä (eikä itseasiassa siinäkään).

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:41
    • Escucha el Oi!
    Vs: Rengas rikko.
    « Vastaus #124 : 8.08.2018 kello on 21:03 »
    Tänään joku ryski menemään täyttä soittoa teli-hobbyn kanssa josta oli takimainen tienpuolen rengas riekaleina..
    Käännyin itse oikeelle, niin tuli ohi. Ihmettelin meteliä, mutta vasta kun itse olin jo kääntymässä niin näin mistä ääni johtui, enkä voinut enää ilmaista asiaa mitenkään.

    Mahtoiko huomata ennenkuin toinenkin räjähti.

    Ps. Joskus kannattaa laittaa radiota pienemmälle ja vähän kuunnella  Thumb

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:45
    Vs: Rengas rikko.
    « Vastaus #125 : 8.08.2018 kello on 23:02 »
    henkilöautosta on mennyt yksi rengas kun terävä soran palanen oli mennyt läpi...oli vielä kiinni kumissa.
    Joku vuosi käyttivät rouskutettua soraa tietyömaalla. Se on terävämpää kuin kunnon sora...renkaita tuli kuulemma vaihtoon tiuhaa tahtia, kertivat liikkeessä.