Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Komposiittipullosta
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 27.04.2013 kello on 14:43 ---Eikös tuo lainaus kannattaisi printata mukaan, jos tulee vääntöä leirintäalueella.
Toisaalta minä olen myös vieras alueella, joten kai pitää pelata isännän sääntöjen mukaan.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on alkuperäinen viesti nimineen printattuna vaunussa ja löytyy myös sähköpostiohjelmast a läppäriltä, jos tulee enennän vääntöä. Thumb
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 27.04.2013 kello on 23:12 ---Tästä kaasuletkujutusta innostuneena aloin tarkistella omia kaasulaitteitani.
Löytyi PV säädin vuodelta -85. Hyvin toimi, mutta vaihdoin kuitenkin -12 malliseen.
Kaasuletku säätimeltä oli vuodelta -05. Kovin oli ehjän näköinen, mutta vaihdoin uuteen -12.
Tarkistin vielä kaasuletkun liedelle. Oli vuodelta -97. Mitenkäs tämä letku vaihdetaan, kun molemmat päät on sellaiset prässätyt. Siis sulun päässä ja lieden päässä.
--- Lainaus päättyy ---
Eikös se ole helpoin kun menet valtuutettuun kaasuasennusliikkee seen, pyydät vaihtamaan kyseisen letkun ja tekemään kaasulaitteiden koeponnistuksen ;) Niin minä ainakin tuossa tapauksessa tekisin.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 28.04.2013 kello on 11:17 ---Eikös se ole helpoin kun menet valtuutettuun kaasuasennusliikkee seen, pyydät vaihtamaan kyseisen letkun ja tekemään kaasulaitteiden koeponnistuksen ;) Niin minä ainakin tuossa tapauksessa tekisin.
--- Lainaus päättyy ---
Näinhän se pitää tehdä..
Mielenkiinnosta vain tätä tekniikkaa utelen.
Saksassa ei taida olla niin tarkkaa tuo letkun vuosiluku. Tarkastustarroja oli paljon, mutta letkut ovat alkuperäiset.
Topelius:
Mikäs juju kun näyttää täällä Nallikarissa Norjalaisilla karavaanareilla olevan nämä komposiittipullot järjestään käytössä?
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: 144912 - 10.07.2013 kello on 19:13 ---Mikäs juju kun näyttää täällä Nallikarissa Norjalaisilla karavaanareilla olevan nämä komposiittipullot järjestään käytössä?
--- Lainaus päättyy ---
Kesä kulkimia ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta