Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Rekisterikilpi logo pohja

<< < (8/12) > >>

JEE:

--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 14.01.2011     kello on 09:24 ---Kyllä näiden kilpien teksteille pitäisi saada joku standardi. Menee niin kirjavaksi. Eli mjo33400 määrittelisi fontin ja sen koon.

--- Lainaus päättyy ---
Jaa a... "Joo o" ,että kaikille vaan  sama kuosi niin kuin ennen aikaan Kiinassaki. (Voi olla vieläki,en tiedä)
Mielestäni tässä kohtaa ei nyt pitäs lähtee saivarteleen.Onhan kyseessä kuitenkin hiukan oltava humooriakin mukana.
Muuten menee liian vakavaksi.
Elikkäs vakavasti ottaen tuota ei  ole missään mielessä pakko käyttää jos ei halua ja luulempa ettei moni edes  haluakaan.
Sehän on kait  sama asia kuin. Hei ,katsokaa kaikki,se olen minä joka tässä  menen ??? ??? ???
Tööt  Tööt ja tättärää.... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

joo o:
jopas, jopas sain aikaan keskustelua ;D Eli nähtäväksi jaa monenko kulkimessa se "komeilee". Mutta sittenkin kun on kyseessä kilpi jota "kaikki" käyttää (eli ulkoasu sama), niin silloin myös teksti pitää olla samankaltaisella fontilla. Jos joku haluaa tehdä ihan omaperäisen niin silloin on vapaat kädet tehdä semoisen kun haluaa eli "huumorikilven" ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Ja voi sen teettää vaikka Kiinassa ;D ;D ;D

joo o:

--- Lainaus käyttäjältä: JEE - 14.01.2011     kello on 10:37 ---Sehän on kait  sama asia kuin. Hei ,katsokaa kaikki,se olen minä joka tässä  menen ??? ??? ???
Tööt  Tööt ja tättärää.... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä tässä on mieli ja voimat vuosien saatossa niin alas painunut, ettei sitä kilvillä nosteta ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Alan:
Mihin aiotte nuo hienot kilvet laittaa?

En halua missään nimessä olla ilonpilaaja, mutta poliisi tai katsastusmies saattaa huomauttaa, jos nuo on jotenkin sekoitettavissa rekisterikilpeen, eli sen läheisyydessä. Minulta jälkimmäinen revitytti katsastuksessa irti vanhasta autosta edellisen omistajan vanhanmallisen rekisterikilven eteen laittaman tarran, jossa oli nuo Fin- ja EU-tunnukset.

Duster:
Toi ois aika hyvä kulkieen takakulmas, likellä SFC-tunnusta (tai sen paikalla) ja edes sen vois laittaa vastaavalla tavalla ylös tai tuulilasille (eip sekoittuis rekkariin)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View