Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Erittäin ystävällisiä karavaanariveljiä/siskoja
pamaus:
Mulla on se periaate, että jos olen kausipaikkalaisen paikalla, jätän sen aina parempaan kuntoon kun sieltä lähden
Tänä kesänä olen parikertaa korjannut terassin ja leikannut nurmikon ja siimaleikkurilla viimeistellyt paikan. Ompahan jotakin puuhasteltavaa siinä leirintäalueella.
Ja tiedän, että muutkin näin tekee.
Se on vain näissäkin hommiassa tuo suhde 1:10. Kun jonkun terassia on korjattu se kerrotaan yhdelle. Kun jonkun pyöränlautaa on siirretty se kerrotaan kymmenelle.
jus66si:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 15.07.2012 kello on 20:40 ---SIINÄ PAIKASSA ON LAPPU VAPAA siihen ja siihen saakka. Tämä minunkin paikallani ollut ääliö vielä sai vastaanotosta neuvot jotta siihen voi mennä juhannuspyhiksi . Pitääkö ihan aikuisten oikeasti kädestä pitäen opettaa tapoja vai voiko olettaa että arvoisa paikanlainaaja osaa käyttää omaa järkeään. Tuskimpa mitenkään jäi epäselväksi että on käytössä oleva paikka. Terassilaatoitus, valmiina oleva sähkökaapeli , kukkaistutukset , auringossa latautuvat valaisimet. jne. Tarttee varmaan olla äö aika alhainen mikäli ei huomaa olevansa jonkun toisen paikalla ???
Edit : Onneksi on suljettu alue muilta kuin jäseniltä. Ei jus66si eksy sinne repimään paikkaa paskaksi >:(
--- Lainaus päättyy ---
Ei kuulu tapoihin tai ammattini kuvaan turmella toisten omaisuutta.
Voit kuule olla ihan rauhassa.
Ymmärrän täysin närkästyksesi.
Vituttaahan se korjailla toisten töitä.
Mutta ei saa yleistää, meitä on kuule ihan fiksujakin ihmisiä.
En ole niin hienolla alueella koskaan vielä käynyt, missä olisi esim. kukka istutuksia ym.
Sähkökaapelista puhumattakaan.
Perus asvalttia ja nurmikkoo ja kanssakulkijoiden ajoneuvot.
Säräisniemessä ei oltu edes lasten leikkipaikkoihin satsattu.
Uimaranta onneksi pelasti paljon.
99:
Jokohan tätä on puitu riittävästi, ja kaikkien kanta on huomioitu.
Joten keskustelu voidaan päättää tähän (pyynnöstä).
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta