Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Vaunun vetoaisajarrun toiminta.
juzzi:
Vanha aihe mutten uuttakaan viitsi aloittaa..
Hoppyn aisajarrua testailin ja käsin työntämällä sitä ei saa liikkumaan sisälle kuin muutaman millin, oli jarru päällä tai ei. Lieneekö normaalia?
Hobbyn manuaalissa aisajarrun toiminta tarkistetaan seuraavasti:
Aika vaikeaselkoisesti esitetty, eli käsijarru kiinni ja vaunua työnnetään taaksepäin kunnes käsijarru menee nolla asentoon. Tämän jälkeen lykätään kitkavetopää kiinni työntöjarruun..??
Onnistunee ainoastaan vaunu auton koukkuun kiinni ja pakittamalla kässäri päällä, tosin veikkaan, että saattaa tulla asiaa korjaamolle..
Mitähän Hobbyn insinöörit ovat tarkoittaneet? Onko suomennus mennyt hiukan pipariksi vaiko oma ymmärrys ei vaan riitä :D
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: juzzi - 27.06.2018 kello on 15:25 ---Onnistunee ainoastaan vaunu auton koukkuun kiinni ja pakittamalla kässäri päällä, tosin veikkaan, että saattaa tulla asiaa korjaamolle..
--- Lainaus päättyy ---
Miksi tulisi?
Pakkiautomatiikan ideahan on juuri siinä, että jarru irrottaa.
Minulla on tuossa peräkärryssä kans jarrut ja se vetopää ei kyllä liiku käsin minnekään.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 27.06.2018 kello on 20:31 ---Miksi tulisi?
Minulla on tuossa peräkärryssä kans jarrut ja se vetopää ei kyllä liiku käsin minnekään.
--- Lainaus päättyy ---
Koitappa peruuttaa kässäri päällä. Ei se vipu siitä kyllä palaa lähtöasentoon, vaan menee ääriasentoon auki.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 27.06.2018 kello on 20:56 ---Koitappa peruuttaa kässäri päällä. Ei se vipu siitä kyllä palaa lähtöasentoon, vaan menee ääriasentoon auki.
--- Lainaus päättyy ---
Ei tietenkään palaa, jos on kiristynyt.
juzzi:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 27.06.2018 kello on 20:31 ---Miksi tulisi?
--- Lainaus päättyy ---
Juu pakkiautomatiikka on tuttua, vaan ei kai se toimi käsijarru päällä. Ihmettelin Hobbyn ohjetta, jonka mukaan kässäri päällä peruutellaan kunnes kässäri kääntyy alkuasentoon..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta