Kummasti kitkavetopäät tulleet jopa vakiovarusteiksi.
Olen yli 200.000km kiskonut niin jotenkin tuttua. 10.000 jo tänä vuonna

Kummasti kitkavetopäät tulleet jopa vakiovarusteiksi. Olen yli 200.000km kiskonut niin jotenkin tuttua. 10.000 jo tänä vuonna ![]() Kyllä ainakin tuo minun Cabbyni on tullut kyllä erittäin tasaisesti perässä. Itse en ole koskaan vetänyt yksiakselistavaunua, eli vertauskuvaa ei ole kuin telivaunuista. Tuli tuossa mieleen, että mitenhän tuo Cabbyn ATC-järjestelmä todellisuudessa toimii jos vaunu lähtisi esim. sivuluisuun? Jokos Suomen tieliikennelainsääd äntö sallii lisäkaukovaloja kolmen yksikön verran? Edit; tietysti edellyttäen, että kuvan vetoauto on rekisteröity Suomeen.
Kyllä ainakin tuo minun Cabbyni on tullut kyllä erittäin tasaisesti perässä. Itse en ole koskaan vetänyt yksiakselistavaunua, eli vertauskuvaa ei ole kuin telivaunuista. Tuli tuossa mieleen, että mitenhän tuo Cabbyn ATC-järjestelmä todellisuudessa toimii jos vaunu lähtisi esim. sivuluisuun?Varmaanni tulee hyvin perässä. ATC:stä tai vastaavista ei ole mitään kokemuksia. ps Ajeleekos sulla "hallitus" aina tuota yhdistelmää ? Ja sinä prätkää kuten siellä lapissakin missä näimme. Varmaanni tulee hyvin perässä. ATC:stä tai vastaavista ei ole mitään kokemuksia. ps Ajeleekos sulla "hallitus" aina tuota yhdistelmää ? Ja sinä prätkää kuten siellä lapissakin missä näimme. Kyllähän se tahtoo olla, että minä joudun päästeleen autolla ja vaunulla siirtymät. Vaimolla ei kortti riitä yhdistelmään ![]() ![]()
Aikaisemmat vaunut on lähtenyt helposti luisuun/ heitteleen kun on tullut kokeiltua. Onko kellään kokemuksia 90-luvun 610 mallin Cabbyista? Onko ne kuinka herkkiä kostamaan?Kaikenlaisia koppeja olen vedellyt. Cabby tulee perässä ku muutkin. Tärkeintä on oikea lastaus akselin päälle ja autoon. m Onko noissa malleissa jo uretaanista tehdyt seinät? Ihan Uberhyvä niinku sanotaan ![]() http://www.cabby.se/suomi/Matkailuvaunun-ostaminen/Cabby-Comfort-Concept/Cabby-menetelma/ Yksi parhaista perusteluista Cabbyn valintaan on sen tarjoama ainutlaatuinen asuinmukavuus. Cabby-menetelmä tarkoittaa jo pitkään kaikissa vaunuissamme käytettyä tekniikkaa, joka perustuu polyuretaanin erinomaiseen eristyskykyyn ja saumojen määrän minimointiin vaunun seinissä ja katossa. Tämän rakenne sulkee liiallisen kylmyyden ja kuumuuden vaunun ulkopuolelle. Lisäksi rakenne tekee vaunusta erittäin vakaan ja turvallisen liikenteessä. |