rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Cabby  (Luettu 26950 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Cabby
« : 13.07.2012 kello on 20:25 »
Millainenhan on otsikon mukainen vaunu. Huonoja/ hyviä puolia kaivataan.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:15.04.2024 kello on 13:11
Vs: Cabby
« Vastaus #1 : 13.07.2012 kello on 20:47 »
Minä vaihdoin Kaben Cabbyyn ja ensikokemuksien jälkeen olen ollut ainoastaan positiivisesti yllättynyt. Erillinen takaosan kylpyhuone on mukava ja suihkua pystyy käyttämään ihan huoletta. Talviominaisuuksien vuoksi ja tilojen puolesta vaunu vaihdettiin. Jospa sitä tarkenis talven Syötteellä.

  • Vieras
  • Vs: Cabby
    « Vastaus #2 : 13.07.2012 kello on 20:48 »
    Millainenhan on otsikon mukainen vaunu. Huonoja/ hyviä puolia kaivataan.
    Ennen Kabea katselin myös tuota mutta en löytänyt mieleistäni pohja ratkaisua enkä sisustus värejä.Miellän netissä ongitun tiedon perusteella laadukkaaksi peliksi Kaben,Solikan,Polarin tasolle.Ei varmasti ole huono vaunu.Sääli että kellään tutulla ei ole tuota Cabbyä kun vaan Solkkua,Kabea tai Polarista.Muistanko väärin että olisi voittanut jonkin Ruottin testin??On jo aikaa ettei 100 varmaksi uskalla sanoa tätä. ???

  • Vieras
  • Vs: Cabby
    « Vastaus #3 : 13.07.2012 kello on 20:50 »
    Minä vaihdoin Kaben Cabbyyn ja ensikokemuksien jälkeen olen ollut ainoastaan positiivisesti yllättynyt. Erillinen takaosan kylpyhuone on mukava ja suihkua pystyy käyttämään ihan huoletta. Talviominaisuuksien vuoksi ja tilojen puolesta vaunu vaihdettiin. Jospa sitä tarkenis talven Syötteellä.

    Tuliko Kabessa kylmä... ???
    Olen ollut -32 c pakkasessa vaunussani eikä ole kylmä vaivannu... 8)

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    Vs: Cabby
    « Vastaus #4 : 13.07.2012 kello on 20:53 »
    Sillä tässä kyselelen kun ei kellään tuttullakaan cabbyä ole. Käytiin huvikseen katselemassa tänään sellaista, vaikutti aika laadukkaalta peliltä.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:15.04.2024 kello on 13:11
    Vs: Cabby
    « Vastaus #5 : 13.07.2012 kello on 20:54 »
    Ei missään nimessä Kabessa ollut kylmä vaan lämpö oli erittäin tasainen. Kabe ei ehtinyt olla miulla kuin hetken kun totesin sen ahtaaksi. Minulla oli aiemmin Adria ja siinä oli kylmä ja ikkunat veti. Varmasti jos vaihtaisin merkkiä vielä niin se olisi Kaben pisin malli.

  • Vieras
  • Vs: Cabby
    « Vastaus #6 : 13.07.2012 kello on 20:57 »
    http://www.digipaper.fi/volvoviesti/16584/index.php?pgnumb=31
    Siinä on vinkkiä ...Ihan siinä Volvon hehkutuksen oikealla puolen.. ;D ;D ;)
    Meinaan Cabbystä.. Thumb

  • Vieras
  • Vs: Cabby
    « Vastaus #7 : 13.07.2012 kello on 20:58 »
    Ei missään nimessä Kabessa ollut kylmä vaan lämpö oli erittäin tasainen. Kabe ei ehtinyt olla miulla kuin hetken kun totesin sen ahtaaksi. Minulla oli aiemmin Adria ja siinä oli kylmä ja ikkunat veti. Varmasti jos vaihtaisin merkkiä vielä niin se olisi Kaben pisin malli.
    Hacienda... ??? ??? :-[
    No kyllä tuo Q7 sen vetää  ihan varmasti. Thumb

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:15.04.2024 kello on 13:11
    Vs: Cabby
    « Vastaus #8 : 13.07.2012 kello on 21:03 »
    Itseasiassa katselin kauan netissä yksityisellä myynnissä ollutta Haciendaa. Nyt mennään tolla Cabbyllä. Ensi perjantaina startataan reilun kolmen viikon kierros. Jos Weicco on vaihtamassa Cabbyyn niin kysäse tarjous myös Kokkolan vaunupalvelun Österbergiltä. On viimeisen päälle mukava liike asioida ja myyvät paljon mm. Cabbyjä.

  • Vieras
  • Vs: Cabby
    « Vastaus #9 : 13.07.2012 kello on 21:11 »
    http://hikipedia.info/wiki/Sakari_%C3%96stermalm
    Oliko se tämän serkkupoika. ;D
    Kokkolan vaunupalvelua kehuu vanhuksetkin ,ovat saanet hyvää palvelua a-auton ongelmissa eivätkä kisko liikoja. Thumb

    Sori Weicco ei Vuokatin moottoriturpa malttanut olla kommentoimatta.. :-*

  • Vieras
  • Vs: Cabby
    « Vastaus #10 : 13.07.2012 kello on 21:18 »
    Ja eikun lisää tekstiä eetteriin...
    Tuossa on tylyä tekstiä Cabbyn paremmuudesta ihan jesus kaikessa.Lue ja hihitä itseksesi ;D,,mie vaikenen :'(
    Ottaa koville... ;D

    http://www.cabby.se/suomi/Tietoja-Cabbysta/Uutiset/Cabby-testi/

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:44
    Vs: Cabby
    « Vastaus #11 : 13.07.2012 kello on 21:20 »
    Sillä tässä kyselelen kun ei kellään tuttullakaan cabbyä ole. Käytiin huvikseen katselemassa tänään sellaista, vaikutti aika laadukkaalta peliltä.

    Nuo huvikseen katselut tuppaa käydä lompakolle, ainakin minulla.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    Vs: Cabby
    « Vastaus #12 : 13.07.2012 kello on 21:37 »
     :D Saattaahan siinä niinkin käydä. Käytiin liikkeessä ihan muissa asioissa kuin vaunun vaihtoa ajatellessa, mutta kun keittivät kahvit ja tarjosivat kakkua niin samalla siinä cabbyä esittelivät. Aattelin vaan muidenkin kokemuksia kuulla kuin myyjän, vaikka heilläkin on cabby ollut jo pitemmän aikaan.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 1.08.2023 kello on 22:46
    Vs: Cabby
    « Vastaus #13 : 13.07.2012 kello on 23:50 »
    Uudemmista Cabbyista ei kokemuksia mutta omaan silmään tuo black-line malli on upea.
    http://www.campingdanmark.dk/Videonyhed-2009-Cabby-620-F3-Blackline-2009-model-.html
    Tutulla on 1998 mallinen Cabby jota olen muutaman reissun vetänyt, huoltanut ja joskus muutaman konjakin vaunussa nauttinut myös. Laadukkaan oloisia vaunuja ainakin nuo viime-vuosituhannen Cabbyt vaikka ovat ulkoisesti aika vanhan näköisiä. Hyviä vetää ja tasalämpöisiä. 

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:26
    • Savo
    Vs: Cabby
    « Vastaus #14 : 14.07.2012 kello on 14:53 »
    Nuo on nuo vaunujen ja autojen katselut vaarallisia, käy tosiaan kukkaron päälle. (Oma kokemus ainakin näin)
    Itseknin katselin cabbyä mutta valinta osui kabeen..