Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Electrolux hiiteen, tilalle kompressori kaappi mutta mistä edullisesti
perho-ukko:
Otsikko!!! >:(
jorma:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 27.01.2013 kello on 21:09 --- Sanokoon ja kuka hyvinsä mitä mieltä ovat,kokemuksesta puhun,kompura pakastin on "hintansa" hankkinut,olen tyytyväinen,jatkan jääkaapin asennukseen !!! :D :D
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä, puhun siis 230v kompura jääkaapin ja 1500w:n inverterin toimivuudesta vaunussa ja nimenomaan omakohtaisesta kokemuksesta. Kaappi tulee olla uusia vähävirtasia ja matkaa taitetaan mielellään joka toinen yö tolpassa jos on vain 100 ah energiaa matkassa. :)
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 27.01.2013 kello on 21:22 ---Samaa mieltä, puhun siis 230v kompura jääkaapin ja 1500w:n inverterin toimivuudesta vaunussa ja nimenomaan omakohtaisesta kokemuksesta. Kaappi tulee olla uusia vähävirtasia ja matkaa taitetaan vähintään joka toinen yö tolpassa jos on vain 100 ah energiaa matkassa. :)
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Thumb Thumb Thumb
putkimies:
--- Lainaus käyttäjältä: putkimies - 27.01.2013 kello on 20:26 --- laitoin juuri energiamittarin mein keittiön jääkaappipakastimee n. Huomenna tiedetään. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ensimmäisen tunnin aikana kului 0,1kWh, eli keskiteho 100W. Jääkaappi 120 litraa, 3 astetta Celssiusta, pakastin 100 litraa -18 C, ympäristön lämpö +21C.
Vuorokauden kulutus 1,7 kWh. Ihan hyvä että tuli mitatuksi, kulutus on aika kova. Kaappi on noin 15 v ikäinen periaatteessa kunnossa, mutta ohuet uretaaniseinät nykyisiin kaappeihin verrattuna. Jääkaapissa eristeen vahvuun noin 30mm ja pakastimessa noin 50 mm.
Parhaat uudet kaapit kuluttaa vain puolet tuosta.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 27.01.2013 kello on 21:22 ---
mielellään joka toinen yö tolpassa jos on vain 100 ah energiaa matkassa. :)
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä, minä voisin olla jopa kaksi yötä, kuten kirjoitin: Minulla reilu 300ah akkuja, yleensä vain yksi tai kaksi yötä paikallaan, joten kompurakaappikin toimisi, kun kaffivedet keitetään kaasulla. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta