Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Electrolux hiiteen, tilalle kompressori kaappi mutta mistä edullisesti

<< < (68/77) > >>

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 -  8.05.2015     kello on 17:35 ---paljoko sulla kennoja katolla?

--- Lainaus päättyy ---
    Kaksi kennoa,ja hyvin riittää,akusto tasaa yöajan !

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  8.05.2015     kello on 19:01 ---    Kaksi kennoa,ja hyvin riittää,akusto tasaa yöajan !

--- Lainaus päättyy ---
kennoja on noin 15W:ta noin 300W:iin minkähä kokoset sull on siel, käytäkkö autossa tietokonetta kuin paljon ja miten käyttöaika kevääst syksyyn?

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  8.05.2015     kello on 15:10 ---Tässä yksi ,tyytyväinen ! Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Milloin olet viimmeksi käyttänyt, ja kuinka paljon. Oliko kyseessä jatkuvassa reissukäytössä oleva jääkaappi, vai pakastin ja pyöritettiin välillä konetta, että kylmää riittäisi.  ::)

LunaNegra:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  8.05.2015     kello on 14:32 ---Onko kellään kokemusta tästä:
http://www.upo.fi/kylmasailytys/jaakaapit?c=467005

Todella vähäkulutuksinen. Ajattelin tuon tyrkätä intikan perään vaunuun.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on just toi kaappi ja sama paneeli katolla kun sulla. Keväisen viikonlopun ainakin riitti potku ja akkua on 2 x 60Ah. Mutta, kerran kävi jostain syystä niin että kompurakaapin virtapiikki trippas intikan ja se meni overload tilaan. Kun sen sammutti ja uudelleen käynnisti niin ongelma poistu eikä toistunut... Tämän kauden jälkeen sit tiedän miten ko. päivitys oikeesti pelaa mut ainakin nyt olen todella tyytyväinen!  Thumb

-Luna

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: LunaNegra - 12.05.2015     kello on 21:07 ---Mulla on just toi kaappi ja sama paneeli katolla kun sulla. Keväisen viikonlopun ainakin riitti potku ja akkua on 2 x 60Ah. Mutta, kerran kävi jostain syystä niin että kompurakaapin virtapiikki trippas intikan ja se meni overload tilaan. Kun sen sammutti ja uudelleen käynnisti niin ongelma poistu eikä toistunut... Tämän kauden jälkeen sit tiedän miten ko. päivitys oikeesti pelaa mut ainakin nyt olen todella tyytyväinen!  Thumb

-Luna

--- Lainaus päättyy ---
Thanks. Hemmetin hyvä että kirjoitit tänne  Thumb Thumb Thumb Ainahan nuo mietityttää
mutta ei enään  :) Mulla on kaksi panelia ja akkujen nimellisteho 160Ah. Pitäisi riittää. Ja intikka
on testattu kotikaapilla että riittää käynnistykseen(1000W/2000W). Kaappia vaan odotellaan.
Over topic kysymys: Kaapissa on lasihyllyt, joten pysyykö kamat hyllyillä vai pitääkö laittaa
"liima-alustaa" hyllyille?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View