Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Ongelma Firefoxin kanssa.
migel:
Paljonko tuo uusi DNA-mokkula kustansi kaikkinensa kuukaudessa ja siihenhän sai useamman koneen kytkettyä. Rupee hieman harmittamaan tämä oma kiinteä laajakaista kun ei välillä aukea ei sitten millään!
Asiasta reklamoitu puhelinyhtiölle, muttei mitään tapahdu. Sanovat vaan että alueelle on tulemassa kuituyhteys mutteivät tiedä koska :D Jos siihen menee pari vuotta niin ei jaksa odottaa.
Tämä nykyinen maksaa 24 euroa kuukaudessa ja nopeutta jotain alta megan. Se uusi dna-mokkula ja nettitikku kyllä kiinnostaisi,koska sitten saisi vaunuun/mökillekin netin,,,,
Eikös Perho-ukollakin se pelitä ihan hyvin????!!!! Ketokaa vaan mitä kokemuksia on ko laitteista ja kustannuksista! t migel
seppoko:
Tämä liikkuva laajakaista maksaa 13,90/kk ja mokkulasta VUOKRAA 3€/kk. Teoreettinen nopeus (muistaakseni) 21megaa. Mitatut nopeudet 8-11 megaa. Se voi syöttää jopa 8 langatonta ja langallisen.
Minulla tämä on pelannut pöytäkoneessa, kännyssä ja toisessa läppärissä ihan OK. Toinen läppäri ei toimi langallisena eikä langattomasti. Eikä taito riitä tutkimaan.
Sen saa kahdeksi viikoksi kokeiltavaksi maksutta.
Ja vielä yksi huomio on, että minulla on "tolppa" puolen kilometrin päässä.
Mutta toista läppäriä lukuunottmatta, kokemukseni on: SUOSITELTAVA.
perho-ukko:
Langaton mokkula toimii hyvin,lähipiirissä voi käyttää 8 konetta,toimii pihapiirissä,noin tontin kokoisella alueella,voi olla vaikka ikkunalaudalla,kone voi olla muualla!! Ja se kustannus: Maksan kokonaista 3€ kuukaudessa lisää entiseen liitymään,ja nopeus on 4,5 mekaa !!
perho-ukko:
Tarkistin hinnan: 16,90€ kk,sisältää langattoman mokkulan,DNA !! ;D
seppoko:
Tuolta löytyvät tiedot yhteydestä ja mokkulasta.
https://kauppa.dna.fi/liikkuvalaajakaistajalaite/DNA_MOKKULA_MF60
https://kauppa.dna.fi/liikkuvalaajakaista/DNA_LIIKKUVA_LAAJAKAISTA_L
Minun entinen yhteyteni oli saunalahden 13,90 maksava yhteys ja sisälsi mokkulan ilman WLANia. Eikä mitattu nopeuskaan ollut kuin 2-5 megaa. Tämän kevään ja kesän aikana operaattorilla kolmesti vikaa laitteissa. Sinä aikana nopeudet 0,2-0,4. >:( >:(
Muuten, meillä maksaisi kaksi meganen lankayhteys n. 30. Käytännön nopeus n. yksi mega.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta