Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Lomille lomps!

(1/2) > >>

Ossi66:
 ;D ;D Nysse alako ;D ;D

Lomafiilis on täydellinen heti lähteissä, kun oltiin paripäivää tälläviikolla Nallikarissa ja kävin oulussa töissä sieltä käsin ;D

Jushi69:
Hyvää lomaa Ozzille.
itse pitää kärvistellä vielä viikko ja kollega tulee pelastamaan eli astuu vuorostaan remmiin. :)

Weicco:
Hywät lomat.

ose:
Loma alkoi, ei mennyt kuitenkaan ihan putkeen. Skootteri ei inahtanutkaan työpaikan parkissa. Työnantajan sykkeli lainaan ja polkasu kotiin. Pyörä kärryyn ja kärryllä kaksrattaisten vaihto töissä. Tytär ei ollut muistanut tehdä sopijanvaihtoa puhelimelleen, irtisanoin sen kun olin valmiiksi verenpaineet nostanu...
Karvakäsien pizzaa naamaan, hyvä ruoka parempi mieli.

Ossi66:
Kiitoksia ja hyvää lomaa Osellekkin.
Mulla alkoi myös loma skootterifiiliksill ä, mutta positiivisilla. Syömässä käydessä otin skootterin alle ja töistä "lomautuessa" piti pörryyttää kiertotietä kotiin kun oli niin hyvä ilma ja fiilis ;)

ajelin muuten eilen melko likeltä Osea ohi, kun tultiin vaunu perässä oulusta ja koukattiin revonlahen kautta - piti kävästä revonlahella katsomassa meidän tulevaa "vaavia". Parin viikon päästä saa vaihtaa kesäloman "isyyslomaan" ;D  Pitäs varmaan vierailla Lohenpyrstössäkin parin viikon sisällä ennen uuden perheenjäsenen kotiutumista.

Ja saattaapa Kattivankkurikin tulla nähdyksi parin viikon sisään ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View