Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Edulliset renkaat vanteilla vaunuun
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 6.07.2012 kello on 18:21 ---Tuo mulle tarjottu oli Nokia Nordman. Oli siinä vielä Viking halvemmalla, mutta minusta sitä ei kannata mainita. Valinta tulee olemaan joko Conti tai Misukka.
--- Lainaus päättyy ---
Katso myös kulutuskestävyyttä, ei pelkästään hintaa
ja vertaa sitten. ;)
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 6.07.2012 kello on 18:25 ---Katso myös kulutuskestävyyttä, ei pelkästään hintaa
ja vertaa sitten. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ehkäpä katson ensin turvallisuutta, sitten kestävyyttä, kolmanneksi ajo-ominaisuuksia ja neljänneksi hintaa. Siis Viikinkiä ei mun mielestä kannata edes mainita, vaikka sen saisi halvimmalla - halpisrenkaita ei tule mun ajoneuvoihin kovin herkästi ;)
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 6.07.2012 kello on 12:20 ---Eikö tuon hintaluokan renkaat saa "lähikaupastakin" uudella vanteella allelaitettuna satasella kappale ???
--- Lainaus päättyy ---
Aiemmin olen maksanut tuommoisesta GT Radial rengasparista reippaasti yli 20000€, tosin kaupanpäälle sai vaunun ;D
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 6.07.2012 kello on 19:46 ---Aiemmin olen maksanut tuommoisesta GT Radial rengasparista reippaasti yli 20000€, tosin kaupanpäälle sai vaunun ;D
--- Lainaus päättyy ---
Tulikohan pilkkuvirhe ? ;D
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 6.07.2012 kello on 19:51 --- Tulikohan pilkkuvirhe ? ;D
--- Lainaus päättyy ---
Sorry,en huomannut "kylkiäisiä"!!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta