Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Edulliset renkaat vanteilla vaunuun

<< < (3/4) > >>

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  6.07.2012     kello on 18:21 ---Tuo mulle tarjottu oli Nokia Nordman. Oli siinä vielä Viking halvemmalla, mutta minusta  sitä ei kannata mainita. Valinta tulee olemaan joko Conti tai Misukka.

--- Lainaus päättyy ---

Katso myös kulutuskestävyyttä, ei pelkästään hintaa
ja vertaa sitten. ;)

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  6.07.2012     kello on 18:25 ---Katso myös kulutuskestävyyttä, ei pelkästään hintaa
ja vertaa sitten. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Ehkäpä katson ensin turvallisuutta, sitten kestävyyttä, kolmanneksi ajo-ominaisuuksia ja neljänneksi hintaa. Siis Viikinkiä ei mun mielestä kannata edes mainita, vaikka sen saisi halvimmalla - halpisrenkaita ei tule mun ajoneuvoihin kovin herkästi ;)

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  6.07.2012     kello on 12:20 ---Eikö tuon hintaluokan renkaat saa "lähikaupastakin" uudella vanteella allelaitettuna satasella kappale ???

--- Lainaus päättyy ---

Aiemmin olen maksanut tuommoisesta GT Radial rengasparista reippaasti yli 20000€, tosin kaupanpäälle sai vaunun ;D

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 -  6.07.2012     kello on 19:46 ---Aiemmin olen maksanut tuommoisesta GT Radial rengasparista reippaasti yli 20000€, tosin kaupanpäälle sai vaunun ;D

--- Lainaus päättyy ---
      Tulikohan pilkkuvirhe ? ;D

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  6.07.2012     kello on 19:51 ---      Tulikohan pilkkuvirhe ? ;D

--- Lainaus päättyy ---
    Sorry,en huomannut "kylkiäisiä"!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View