Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot

Caravan Larvanto

<< < (2/7) > >>

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  6.07.2012     kello on 10:50 ---Minäkin olen siellä ajoittain tinkaillut kaikenlaista ja oppinut tuntemaan henkilökunnan toimintatapoja... isännän kanssa kannattaa asiat hoitaa. :)

--- Lainaus päättyy ---
Näin on monessa muussakin pikku firmass.. työntekijät ei uskalla tehä yhtähölmöjä kauppoja ku omistajat...

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 11.07.2012     kello on 14:25 ---Näin on monessa muussakin pikku firmass.. työntekijät ei uskalla tehä yhtähölmöjä kauppoja ku omistajat...

--- Lainaus päättyy ---

 :D

Tässä tapauksessa sanon, että asia ei mun havainnon mukaan ole aivan noin, mutta jokkainen tehkööt omat johtopäätöksensä.

Yleisesti ottaen olet varmaan oikeassa.

EsaP:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 11.07.2012     kello on 17:02 --- :D

Tässä tapauksessa sanon, että asia ei mun havainnon mukaan ole aivan noin, mutta jokkainen tehkööt omat johtopäätöksensä.

Yleisesti ottaen olet varmaan oikeassa.

--- Lainaus päättyy ---

 Olin akkua ostamassa eilen ja pikkuputiikissa oli nuorempi jannu tiskillä. Kysyin yhden akun "lopullista" hintaa ja kaveri sai pitkän taskulaskinsession jälkeen hinnaksi 180€. Ei pysty kuulemma menemään enää alle. Kysyin vielä toisen akkumallin hintaa ja samalla pölähti omistaja takahuoneesta paikalle. Myyjä kysyi tämän toisen akkumallin hintaa ja omistaja ilmoitti sen ja samalla sanoi, että oletko tarjonnut tuota toista akkua jota ollaan myyty 180€:n hintaan tosi paljon asiakkaille?  ;D

ihaa:
On aika tehdä muutoksia…
Caravan Larvanto Oy on myynyt liiketilansa Kartanonkadulla Kuopiossa. Muutoksen myötä ilmoitamme toimintamme jatkuvan normaalisti tammikuun 2018 loppuun asti.
Tuleva muutos on upea päätös Pertin (35 vuotta alalla) ja Ailan (23 vuotta alalla) matkailuajoneuvoura lle.
Se mitä Caravan Larvannolle tulee tapahtumaan helmikuun 2018 jälkeen on vielä avoinna. Olemme kuitenkin päättäneet puhdistaa pöydän ja on näin ollen Jarkosta kiinni, että missä muodossa hän jatkaa matkailuajoneuvojen parissa.
Olemme aloittaneet varastossa olevien tarvikkeiden ja varaosien tyhjennysmyynnin. Varaston tyhjennysmyyntiä varten julkaisemme uuden verkkokaupan kauppa.caravanlarva nto.fi. Osan tavaroista löydät myös osoitteesta tori.fi/caravanlarvantooy
Vielä näin loppuun toteamme, että olemme itse hyvin tyytyväisiä ja onnellisia tulevasta muutoksesta.
Toivottavasti pääset vielä käymään ennen tammikuun loppua 🙂
Pertti, Aila, Jarkko ja Tuomas.
Caravan Larvanto Oy

http://www.caravanlarvanto.fi

Stara:

^

Kauppiaalta melkoisen itsekäs kirjoitus, ei millään muotoa kiitä vuosien varrella käyneitä asiakkaita?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View