Tekniikkakeskustelut > Katsastus

Karavaanarialennus

<< < (7/7)

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 22.04.2016     kello on 21:38 ---Katsoin juuri K1 nettivarauksesta...

AL ja SFC kortilla tuli täsmälleen sama alennus. Rahtareilla ja taksiliitolla ym. oli hieman pienempi.

--- Lainaus päättyy ---

Itse kattelin ALn jäsenetuja ja katsastuksen suhteen ne on muuttunut radikaalisti, nyt listahinta -10%.
Tammikuussa katsastin Alfan ja silloin vielä oli yksi hinta joka sisälsi kaiken. Olisiko ollut katsastus + mittaukset 50.-€
Kuitti saattaa löytyä hanskalokerosta, katson kun lähden sillä liikkeelle, jos muistan.
Jälkitarkastuksista ei aikaisemmin saanut alennuksia nyt tuo -10% koskee niitäkin

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 23.04.2016     kello on 13:32 ---Itse kattelin ALn jäsenetuja ja katsastuksen suhteen ne on muuttunut radikaalisti, nyt listahinta -10%.
Tammikuussa katsastin Alfan ja silloin vielä oli yksi hinta joka sisälsi kaiken. Olisiko ollut katsastus + mittaukset 50.-€
Kuitti saattaa löytyä hanskalokerosta, katson kun lähden sillä liikkeelle, jos muistan.
Jälkitarkastuksista ei aikaisemmin saanut alennuksia nyt tuo -10% koskee niitäkin

--- Lainaus päättyy ---
Nettivarauksessa merkitsevä tekijä on myös kellonaika....

A katsastuksella on kyllä myös halpa nettihinta mainoksessa, mutta niihin ei oikein saa aikoja. K1 ajat olivat halvemmat ja mulle sopivampia ilta-aikoja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View