Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Dometicin pakoputken puhdistus?
99:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 2.07.2012 kello on 21:59 ---Ainakin lähti kun kokeilin, mutta kaappi oli jo valmiiksi kylmä joten ei vielä ole varmuutta lähteekö toimimaan "kylmäkäynnistyksess ä".
--- Lainaus päättyy ---
Tänään tuli sitten kokeiltua "kylmäkäynnistys" ja heti perään sadan kilometrin ajo. Hyvin kaappi pelasi kaasulla, eli korjaus on onnistunut 8)
Rokker:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 19.07.2012 kello on 22:35 ---Tänään tuli sitten kokeiltua "kylmäkäynnistys" ja heti perään sadan kilometrin ajo. Hyvin kaappi pelasi kaasulla, eli korjaus on onnistunut 8)
--- Lainaus päättyy ---
*PEUKKU*
Rokk Oon !
elwari:
Ketju alkaa olla jo hyvää vuosikertaa, mutta ajattelin aloittajalta kysyä, että onko hellekelillä ollut lämpiämis-ongelmaa kaapissa? Kun kuvasta näyttää, että mulla on Eifellandissa just samanmoinen kaappi ja yhtä ahtaasti asennettuna. Nyt tuossa kun ne muutamat hellepäivät oli, niin alettiin olla päivällä jo kymmenen asteen tuntumassa niin sähköllä kun kaasullakin...
Eeli
koponen843:
tattista vaan tästäkin ketjusta :D kyseiset huoltotoimenpiteet suoritettu. äänien sekä liekin olomuodon muuttumisesta voin olla toiveikas että olut on huomiseksi taas viileää ;D
I P E:
jep tossa paripäivää sitten jääkaappi veti lämpöseksi,nyt kun reissussa olin, niin oli pakko purkaa kaappi irti kalusteista,parin tunnin homma ja taas kaappi kylmeni..ei antanut kipinää toi piezo ,pienellä rassauksella sain taas pelittämään sen...mistähän johtui että se poltin osa oli ihan märkä kun purkasin kaappia? kaappi oli siis yön päällä eli olis luullu että se poltin pysyis kuivana vasta aamu kahveella ihmeteltiin kun kaappi oli lämpöisen oloinen, nyt kaappi on pelannut ihan normaalisti pari päivää Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta