Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Google maps?
MatsOnni:
^
Menee ohi Ihaan tämän hetken kysymyksen, mutta jatkossa sitten :) Muutaman kympin hintainen datalogger on hauska. Sieltä voi purkaa reitin jälkeenpäin esim. juuri Google Mapsiin. Varsinkin ulokomailla navin mukaan ajellessa ei aina ole harmaata aavistustakaan, mitä kautta tuli ajettua. Loggerista se selviää. Pitää vaan ladata päivän päätteeksi ja käynnistää lähtiessä.
Varmaan sais myös piirtämään ajon aikana suoraan Auto Routeen mutta sitä en ole käyttänyt. Lisäksi voi käyttää valokuvien paikantamiseen, mutta senkin ominaisuuden käyttäminen on jäänyt vaikka sillä ajatuksella alunperin hankin.
ihaa:
Olen käyttänyt lyhkäisemmillä reissuilla iPhonella Sport Trackeria joka tallentaa ajetun reitin mutta se syö akkua niin julmetusti että saa olla latauksessa autossa koko ajan mutta iPadin hankittua kokeilin edellisellä reissulla tuota samaa ohjelmaa sen kautta ja kätevästihän se reitti tallentuu myös sen kautta mutta jos vain voisi sen tehdä google mapsilla tai jotenkin muuten...
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 16.08.2012 kello on 08:26 ---Olisi tarkoitus tallentaa google mapsilla ajettu kesälomareissu kaupungeittain mutta miten nuo välipaikkatiedot, siis ne jotka merkataan siihen reittihakuun aakkosittain saisi pois jotta kartalla näkyisi vain se ajettu reitti, kokeilin jotta muutamanhan sieltä voi ottaa pois ja siirtää itse pallukka mutta josko siihen olisi helpompikin tapa.
Vai onnistuuko se google mapsilla lainkaan ?
Olisi mukava katsella muutamien vuosien päästä missä ollaan minäkin vuonna liikuttu.
--- Lainaus päättyy ---
Ymmärsinkö mitää? Vastaako jokin näistä ajatusta?
Voit tallettaa 'Omiin Paikkoihin' itse kohteita kartalla tai reittejä
https://maps.google.fi/maps/ms?msid=205053907579896107940.0004c75d40deb67d14b1f&msa=0&ll=65.98227,26.850586&spn=7.822767,23.312988
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 16.08.2012 kello on 11:16 ---Ymmärsinkö mitää? Vastaako jokin näistä ajatusta?
--- Lainaus päättyy ---
Ymmärsit täysin savolaista. ;D
Juuri tuollaista ajoin takaa. Thumb
ihaa:
Niinpä niin....kirjauduttu ani eteeni ilmestyi tuttu tunne, olenhan minä tämän näkymän nähnyt ennenkin ja samaanhan se tyssäsi silloinkin. En jymmärrä miten tuollaisen reitin kuin 88k5 oli ylempänä tehnyt saisin itsekin tehtyä, reitin se kyllä tekee mutta niin se tekee matkan varrelle niitä paikkatallennuksiak in A:sta alkaen samassa suhteessa. En löydä kännykällä edes sitä "omat paikat" johon voisi tallentaa jonkun reittipaikan. (täältä puuttuu "nyt ärsyttää ja pahasti"-hymiö) ;D
Josko sais step by step. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta