Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Nettinopeus
eura665:
Mihinkäs kännyköissä tarvitaan tuollaisia nopeuksia? Mulla on luurissa 0.5meganen netti ja hienosti pelittää.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 22.10.2014 kello on 20:31 ---Mihinkäs kännyköissä tarvitaan tuollaisia nopeuksia? Mulla on luurissa 0.5meganen netti ja hienosti pelittää.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla känny toimii wlan tukiasemana läppärille kun olen reissun päällä. Viimeeksi toissa viikonloppuna mökillä laitoin kännyn lataukseen ja nettijaon päälle, hyvin pelitti sunnuntaihin asti kunnes lähdettiin kotio.
eura665:
^Nojuu, tuossakäytössä varmaan hyvä olla paukkuja, eipä tullut tuo mieleen, meillä kulkee mokkula reissuilla.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 22.10.2014 kello on 20:37 ---^Nojuu, tuossakäytössä varmaan hyvä olla paukkuja, eipä tullut tuo mieleen, meillä kulkee mokkula reissuilla.
--- Lainaus päättyy ---
Meillä tulisi riitaa mokkulan kanssa, varsinkin jos ja kun jälkikasvu on mukana.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 21.12.2013 kello on 18:56 ---
Langattomana noin
--- Lainaus päättyy ---
Modeemi vaihdettu ja ollut nyt käytössä jonkin aikaa. Nyt tuo nopeus on kohillaan 100/10 liittymässä.
Langattomana vauhti molemmin puolin 100. Ping hiukan hitaampi langattoman kun pihan päässä olevalla kortilla, nopeudet molemmissa hyvinkin samat
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta