Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Nettinopeus

<< < (19/88) > >>

eura665:
Mihinkäs kännyköissä tarvitaan tuollaisia nopeuksia? Mulla on luurissa 0.5meganen netti ja hienosti pelittää.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 22.10.2014     kello on 20:31 ---Mihinkäs kännyköissä tarvitaan tuollaisia nopeuksia? Mulla on luurissa 0.5meganen netti ja hienosti pelittää.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla känny toimii wlan tukiasemana läppärille kun olen reissun päällä. Viimeeksi toissa viikonloppuna mökillä laitoin kännyn lataukseen ja nettijaon päälle, hyvin pelitti sunnuntaihin asti kunnes lähdettiin kotio.

eura665:
^Nojuu, tuossakäytössä varmaan hyvä olla paukkuja, eipä tullut tuo mieleen, meillä kulkee mokkula reissuilla.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 22.10.2014     kello on 20:37 ---^Nojuu, tuossakäytössä varmaan hyvä olla paukkuja, eipä tullut tuo mieleen, meillä kulkee mokkula reissuilla.

--- Lainaus päättyy ---

Meillä tulisi riitaa mokkulan kanssa, varsinkin jos ja kun jälkikasvu on mukana.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 21.12.2013     kello on 18:56 ---

Langattomana noin

--- Lainaus päättyy ---

Modeemi vaihdettu ja ollut nyt käytössä jonkin aikaa. Nyt tuo nopeus on kohillaan 100/10 liittymässä.
Langattomana vauhti molemmin puolin 100. Ping hiukan hitaampi langattoman kun pihan päässä olevalla kortilla, nopeudet molemmissa hyvinkin samat

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View