rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Nettinopeus  (Luettu 105381 kertaa)

  • Vieras
  • Vs: Nettinopeus
    « Vastaus #45 : 21.12.2013 kello on 15:49 »
    Meillä sama homma tämän vanhemman kannettavan kanssa, nopeus ei mene yli 20mb/s. Kaikilla muilla koneilla menee sinne liki 40mb/s, niinkuin kuuluukin 40/10 kaapelimodeemin kanssa.
    Nimenomaan siis WLAN-käytössä.
    Ok..
    Siis normaali juttu.  ;D
    Itsellä on vaan 30/1 meganen joten ihmettelin että mihin katoaa kaistaa.. ::)
    Eipä tuolla väliä kun kerkiihän sitä tuolla 20 megallakin jo ..iltalehtee lukemaan.. :)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:43
    Vs: Nettinopeus
    « Vastaus #46 : 21.12.2013 kello on 16:34 »
    Itsellä on vaan 30/1 meganen joten ihmettelin että mihin katoaa kaistaa.. ::)

    Eikös tuo ole ihan hyvä, jos tulee 2/3 siitä mitä luvataan?  Liittymien nopeudethan  ovat pelkkiä päiväunia.

  • Vieras
  • Vs: Nettinopeus
    « Vastaus #47 : 21.12.2013 kello on 16:42 »
    Eikös tuo ole ihan hyvä, jos tulee 2/3 siitä mitä luvataan?  Liittymien nopeudethan  ovat pelkkiä päiväunia.
    Ei ne ole..Jos luit aikaisemmat viestini niin sanoin että pojalla on pöytäkone piuhalla suoraan reitittimee ja siinä nopeus on yli 30 megaa.
    Kannettavan wlan jarruttaa menoa tuon verran... :'(
    Kokeilin vuoden vanhalla lenovolla niin ei päässy kuin 17 megaan kun 3 vuotta vanhalla Asuksella pääsi jo 21 megaan.
    Tosin noiden hintaero on silleen että Asus taisi olla 2 kertaa kalliimpi kuin Lenovo..

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:17
    • Autossa on pyörät
    Vs: Nettinopeus
    « Vastaus #48 : 21.12.2013 kello on 16:47 »
    Eikös tuo ole ihan hyvä, jos tulee 2/3 siitä mitä luvataan?  Liittymien nopeudethan  ovat pelkkiä päiväunia.
    Ihan totta ?
    Ilmojen halki käy bittien tie  ;D

    Vaasakin vauhdissa

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:24
    Vs: Nettinopeus
    « Vastaus #49 : 21.12.2013 kello on 17:57 »
    Meillä sadan megan kaapeli ja langattomana nopeus vaihtelee 65-75.
     

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:19.11.2016 kello on 12:51
    Vs: Nettinopeus
    « Vastaus #50 : 21.12.2013 kello on 18:06 »
    Meillä sadan megan kaapeli ja langattomana nopeus vaihtelee 65-75.

    Hyvät on verkkokortit koneissa.



    Tuossa tällä uudemmalla läppärillä ja 40/10 taikka 40/8 pitäs olla nopeus.

  • Vieras
  • Vs: Nettinopeus
    « Vastaus #51 : 21.12.2013 kello on 18:08 »
    Meillä sadan megan kaapeli ja langattomana nopeus vaihtelee 65-75.

     ??? Thumb Thumb

    *****
    • LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:42
    Vs: Nettinopeus
    « Vastaus #52 : 21.12.2013 kello on 18:36 »
    Mitä se Elisa-viihde lupasikaan, oliko 24 mekaa. Minulla 18 mekaa ja riittää minulle hyvin. ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:24
    Vs: Nettinopeus
    « Vastaus #53 : 21.12.2013 kello on 18:56 »


    Langattomana noin

  • Vieras
  • Vs: Nettinopeus
    « Vastaus #54 : 21.12.2013 kello on 20:39 »
    Mitä se Elisa-viihde lupasikaan, oliko 24 mekaa. Minulla 18 mekaa ja riittää minulle hyvin. ;D
    Joo kyl mullekin riittää tää nopeus mutta kun ihmetyttää mihin kaistaa häviää.. ;D

  • Vieras
  • Vs: Nettinopeus
    « Vastaus #55 : 21.12.2013 kello on 20:42 »


    Langattomana noin
    Mikäs yhteys sulla on. ::)
    Millä kannettavalla mittaat.
    No tietty jos ajattelee että mulla maximi 30 megaa ja mulla parraillaan tulee 24 megaa niin prosentuaalisesti mulla taitaa olla parempi saanti.
    Voipi olla että mullakin on ensi vuonna 100 meganen kounhan tarjoukset tulee..

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:24
    Vs: Nettinopeus
    « Vastaus #56 : 21.12.2013 kello on 21:03 »
    Mikäs yhteys sulla on. ::)
    Millä kannettavalla mittaat.
    No tietty jos ajattelee että mulla maximi 30 megaa ja mulla parraillaan tulee 24 megaa niin prosentuaalisesti mulla taitaa olla parempi saanti.
    Voipi olla että mullakin on ensi vuonna 100 meganen kounhan tarjoukset tulee..



    DNA Welho kaapeli 100/10 ja läppäri Lenovo T 400.

    Nyt liikkuu liukkaasti näemmä, linjoilla tilaa

  • Vieras
  • Vs: Nettinopeus
    « Vastaus #57 : 21.12.2013 kello on 21:14 »


    DNA Welho kaapeli 100/10 ja läppäri Lenovo T 400.

    Nyt liikkuu liukkaasti näemmä, linjoilla tilaa
    No on liukasta kyl...  Thumb
    Mahotonta bittivirtaa.. Thumb

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:16
    Vs: Nettinopeus
    « Vastaus #58 : 21.12.2013 kello on 21:17 »
    Voipi olla että mullakin on ensi vuonna 100 meganen kounhan tarjoukset tulee..
    Pahaa pelkään, että tulevaisuudessa rajoittamattomia nettiyhteyksiä vähennetään ja tilalle tulee datamäärään perustuva maksu.
    Sonerahan ruotsalaisomistukse ssa tätä tuntuu vääntävän.
    Itse tilasin tänään pitkin hampain 50 megaisen rajoittamattoman mobiililaajakaistan Soneralta 4G mokkulan kera. Katsotaan nyt sitten, jos sillä pääsis johonkin 10 megaan täällä perämettällä. Muilla palveluntarjoajilla ei tällaista vaihtoehtoa edes ole tänne. Soneralta saisi ainoana kiinteänkin laajakaistan, mutta maksaa paljon, kun haluaisivat langat hävittää.

    Tuskin tulee enää aikaa nykyiselle 2 megan rajoittamattomalle liittymälle 2€ kuukausimaksulla. Tälläkin tosin teoriassa pääsee yli 20 megaan. Parhaimmillaan hiljaiseen aikaan pääseekin hurjaan melkein 5 megan nopeuteen.


  • Vieras
  • Vs: Nettinopeus
    « Vastaus #59 : 21.12.2013 kello on 21:20 »
    Pahaa pelkään, että tulevaisuudessa rajoittamattomia nettiyhteyksiä vähennetään ja tilalle tulee datamäärään perustuva maksu.
    Sonerahan ruotsalaisomistukse ssa tätä tuntuu vääntävän.
    Itse tilasin tänään pitkin hampain 50 megaisen rajoittamattoman mobiililaajakaistan Soneralta 4G mokkulan kera. Katsotaan nyt sitten, jos sillä pääsis johonkin 10 megaan täällä perämettällä. Muilla palveluntarjoajilla ei tällaista vaihtoehtoa edes ole tänne. Soneralta saisi ainoana kiinteänkin laajakaistan, mutta maksaa paljon, kun haluaisivat langat hävittää.

    Tuskin tulee enää aikaa nykyiselle 2 megan rajoittamattomalle liittymälle 2€ kuukausimaksulla. Tälläkin tosin teoriassa pääsee yli 20 megaan. Parhaimmillaan hiljaiseen aikaan pääseekin hurjaan melkein 5 megan nopeuteen.


    Oletko kokeillut mokkulaa sijoittaa eri paikkaan koska on suuri merkitys moisella...