Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Nettinopeus

<< < (74/83) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: svc -  3.06.2021     kello on 15:43 ---Tuollaisesta voisi olla apua. Vastaavia käytetään esim väestönsuojissa varmistamaan kännykän toimivuutta sulkutilassa.
https://www.satshop.fi/3g-4g-lte-gsm-whip-bridge.html

--- Lainaus päättyy ---

Kuten juuri sanoin, saa näköjään ihan kaupasta.   :D

K.E.V:
En maininnut että kuitu on pullonkaula, vaan mainitsin että talon syöttö tulee vdsl taikka kuitu.
Ja esim meillä on kyllä uusimpien specksien mukaiset huoneistosyötöt ettei se niihinkään jää.
Jossakin se jarru on, ei paljon haittaa kun ei itseä koske.

Aakku:
Miten tuo nopeus saadaan säädettyä kerrostalossa...?

Mulla on kaupunkikämpässä taloyhtiö asentanut kiinteän datan. Siinä tuli mukana jonkinlainen reititin ja jonkinlainen datanopeus "ilmaiseksi", elikä vastikkeen hinnassa varmaan.
Silloin tarjottiin nopeampaa maksullista dataa, mutta mistä se nopeus ohjataan, kun kaikki data tulee varmaan samasta kuidusta taloon. Tämä ei ole akuutti asia, koska en ole reititintä ottanut edes paketista, enkä koskaan käyttänyt talon dataakaan.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  4.06.2021     kello on 08:06 ---En maininnut että kuitu on pullonkaula, vaan mainitsin että talon syöttö tulee vdsl taikka kuitu.
Ja esim meillä on kyllä uusimpien specksien mukaiset huoneistosyötöt ettei se niihinkään jää.
Jossakin se jarru on, ei paljon haittaa kun ei itseä koske.

--- Lainaus päättyy ---

Totesit jos tulee kuitu tai vdsl niin ei riitä kaistaa, mikä ei siis kuidun kohdalla pidä paikkaansa.

Enkä nyt sanoisi pullonkaulaksi jos käyttäjä ei halua nopeutta, vaan tyytyy hitaaseen ja prioriteetiltään alhaiseen rajoitettuun liittymään. Yksikään kotiliittymä kun ei ole dedikoitu.

Knaus-90:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  4.06.2021     kello on 08:16 ---Miten tuo nopeus saadaan säädettyä kerrostalossa...?

Mulla on kaupunkikämpässä taloyhtiö asentanut kiinteän datan. Siinä tuli mukana jonkinlainen reititin ja jonkinlainen datanopeus "ilmaiseksi", elikä vastikkeen hinnassa varmaan.
Silloin tarjottiin nopeampaa maksullista dataa, mutta mistä se nopeus ohjataan, kun kaikki data tulee varmaan samasta kuidusta taloon. Tämä ei ole akuutti asia, koska en ole reititintä ottanut edes paketista, enkä koskaan käyttänyt talon dataakaan.

--- Lainaus päättyy ---

Minulla on mahdollisuus ostaa lisää puhtia, omaelisan kautta se riippuu taloyhtiöstä
minkälaisen sopimuksen ovat tehneet. Mulla maksais 4.90 kk jos nostan 50M
en tiedä saako tässä talossa enempi nopeutta.Siksi en olle korottanut kun taidan muuttaa tästä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View