Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Nettinopeus

<< < (62/88) > >>

Lerssinen:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 18.01.2021     kello on 13:27 ---Niin, mistähän se sakkaaminen sitten johtuu rf-tekniikassa. Hyytyykö operaattorin linkkimaston aktiivilaitteet, vai asiakkaan lähetin/vastaanotin hukkuu voimakkaampien signaalien jalkoihin?

--- Lainaus päättyy ---

Taajuusalue on niin korkea että ihan kaikki vaikuttaa siihen, ilmankosteudesta lähtien näin karkeasti ilmaistuna.

Mulla on valokuitu edennyt jo 200 metriä lähemmäs tämän päivän aikana, enää 4 kilsaa jäljellä  ^-^

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 18.01.2021     kello on 21:14 ---Taajuusalue on niin korkea että ihan kaikki vaikuttaa siihen, ilmankosteudesta lähtien näin karkeasti ilmaistuna.

Mulla on valokuitu edennyt jo 200 metriä lähemmäs tämän päivän aikana, enää 4 kilsaa jäljellä  ^-^

--- Lainaus päättyy ---

Kuitu ollut käytössä apouttiarallaa 4 vuotta, kyllä bitti kulkee suuntaan jos toiseenkin vilkkaasti. Thumb

Hyvää kannattaa odottaa sillä mokkulat toimii silloin kun ei itse jouda linjoille ja sitten kun joutaa niin muutkin on joutaneet samoille linjoille ni sitte tökkii  Thumbd

Vaeltaja:
Tällainen WiFi verkon laajennin olisi yksi mahdollisuus.  Mikäli 14m matka ei ole liikaa laajentimelle.
https://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/reitittimet-ja-verkkolaitteet/wifi-verkon-laajentimet/23835/netgear-ac1200-wifi-verkon-laajennin?gclid=EAIaIQobChMIu9aJq5-m7gIVlpCyCh3T_QRVEAQYAiABEgJQqPD_BwE

Minulla on ollut muutaman vuoden samanlainen, vähän vanhenpi malli käytössä. Siihen on kytketty kaapelilla pöytäkone ja tulostin. Tosin matkaa on vain n.7m reitittimestä, mutta välissä on 2 betoniseinää. Tätä vastaustakin kirjoittelen pöytäkoneella, ja samaan aikaan vieressä toisella koneella näkyy Yle Areenasta uusintana Ivalo sarjan jakso.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Vaeltaja - 18.01.2021     kello on 22:11 ---Tällainen WiFi verkon laajennin olisi yksi mahdollisuus.

--- Lainaus päättyy ---

Sähköverkkoa käyttävä on kans hyvä, ellei parempi.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 18.01.2021     kello on 22:28 ---Sähköverkkoa käyttävä on kans hyvä, ellei parempi.

--- Lainaus päättyy ---

Kunhan ovat samassa vaiheessa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View