Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Nettinopeus
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 20.12.2020 kello on 19:45 ---Useinkos sitä teet?
Mulla on puhelimessa 1M liittymä, kyllä sillä reissussa hyvin katsoo TV:tä.
--- Lainaus päättyy ---
Joillain voi olla eri tarpeet nopeuden suhteen kuin sinulla , älä yleistä.
0yxxy0:
Ja riippuu käyttäjä määrästäkin/ liittymä. Kun yx teini pelaa verkossa muutama somettaa puhelimella ja muutama läppäri päälle niin ei välttämättä hidas/pätkivä netti hirveesti lämmitä. Työkoneeseen nyt etäaikaan pyysin liittymän kun koti liittymän käyttö ei passannut enään (langaton kantomatka ei riittänyt, enkä omilla kustannuksilla hommaa siihen laitteita kun en itse tarvi sivilissä). Kyllä sekin simillä pelaa kun vaan odottaa jonku kymmenen sekunttia enenmpi kuin kiinteässä yhteydessä, tosin välillä herjailee yhteyden katkoa mut herää kun odottaa.
Karabiilisti:
Mulla 200M liittymä, josta tulee aina 200M ja ei se liian suuri ole.
Parhaimmillaan 6 kännyä, 6 tietokonetta, smart tv imee dataa samaan aikaan....
Muksuille on rajattu tuosta jakopurkilla 100M 4 hengelle ja aikuisille jää tällöin etäkäyttöön min 100M.
Toimii, ei pätki. Thumb Thumb Thumb
ValoKaapelinetti pitää olla, ja sekin kiintopiuhalla kiinni koneeseen.
kaikki wifit aiheuttaa pienen viiveen, joka on liikaa kun on millisekunneista hommat kiinni.
Pate:
Tällaisia nopeuksia Oulussa nyt.
Verkko on 100mb DNA-kuitu ja kännykässä 150mb DNA.Kännykän nopeus on alempi kuva.
Karabiilisti:
aika hyvin moliisisi antaa... 41% luvatusta = maksetusta... Thumb
ja katopa joskus illalla 19-21 aikaan...ei saa varmaan totakaan kun muksut netissä touhuaa ja aikuiset kans....
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta