Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Nettinopeus

<< < (27/88) > >>

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  3.04.2018     kello on 20:36 --- Hän paneutui paremmin asiaan ja osasi kertoa, että meitä vasta kolmanneksi lähimmässä tolpassa on 4G. Ja se on ruuhkautunut.

--- Lainaus päättyy ---
  Kun meillä toimivaa liittymää etsittiin. Olin huomaavinani että noita myynti/palveluhenkilöita on kielletty kertomasta, että missä mastossa on heidän antenit, missä ei ja minkälaiset.
  Niitä karttojaan vaan katselevat, jotka ei tässä meidän kohdalla silloin pitäneet paikkaansa.
  Nuo vikapalvelussa kerran tiesivät että koneeni on yhteydessä kauempana olevaan mastoon, ei kuitenkaan tiennyt ei ainakaan kertonut että lähimastossa on kaluston vaihto meneillään. Totesin sen itse paikalla poikkeamalla.
  Välillä oon mitannut 80 mekaakin tulevaksi 40 lähteväksi, tietenkin vaihtelee.
  Tuossa tuli talo myytiin äsken, muuta "seppoko" tänne hyvän yhteyden piiriin. :D

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö -  3.04.2018     kello on 22:03 ---  Kun meillä toimivaa liittymää etsittiin. Olin huomaavinani että noita myynti/palveluhenkilöita on kielletty kertomasta, että missä mastossa on heidän antenit, missä ei ja minkälaiset.
  Niitä karttojaan vaan katselevat, jotka ei tässä meidän kohdalla silloin pitäneet paikkaansa.
  Nuo vikapalvelussa kerran tiesivät että koneeni on yhteydessä kauempana olevaan mastoon, ei kuitenkaan tiennyt ei ainakaan kertonut että lähimastossa on kaluston vaihto meneillään. Totesin sen itse paikalla poikkeamalla.
  Välillä oon mitannut 80 mekaakin tulevaksi 40 lähteväksi, tietenkin vaihtelee.
  Tuossa tuli talo myytiin äsken, muuta "seppoko" tänne hyvän yhteyden piiriin. :D

--- Lainaus päättyy ---

Tuohon kertomattomuuteen mastoista olen ennenkin törmännyt. Mutta kumpikin asiakaspalvelija kertoi tuon lähimmän, joka on tuossa melkein näkösällä. (Jos kaataisi kaupungin puita, niin näkyisi). Ja se palvelemampi kertoi toimivan tolpan olevan kauempana, vaan ei sijaintia. En tosin kysynytkään. Täytyy vaan luoda painetta, että laittavat tuohon lähitolppaan 4G:een. On sen juurella mielestäni sen verran iso kylä, että joku muukin voisi iloita asiasta. Ja saisivat kylästämme lisää asiakkaita.

Ai niin, mitä noihin karttoihin tulee, niin tämä palveleva kertoi, että tässä kohtaa kartta on hiukan poskellaan. Minä asun melkein mäen päällä, mitenkähän toimisi jos olisin tuolla laaksossa  lähes 20m alempana.

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  3.04.2018     kello on 22:43 ---Tuohon kertomattomuuteen mastoista olen ennenkin törmännyt. Mutta kumpikin asiakaspalvelija kertoi tuon lähimmän, joka on tuossa melkein näkösällä. (Jos kaataisi kaupungin puita, niin näkyisi). Ja se palvelemampi kertoi toimivan tolpan olevan kauempana, vaan ei sijaintia. En tosin kysynytkään. Täytyy vaan luoda painetta, että laittavat tuohon lähitolppaan 4G:een. On sen juurella mielestäni sen verran iso kylä, että joku muukin voisi iloita asiasta. Ja saisivat kylästämme lisää asiakkaita.

Ai niin, mitä noihin karttoihin tulee, niin tämä palveleva kertoi, että tässä kohtaa kartta on hiukan poskellaan. Minä asun melkein mäen päällä, mitenkähän toimisi jos olisin tuolla laaksossa  lähes 20m alempana.

--- Lainaus päättyy ---
näitä linkien toimintaa voi verrata taskulampun valokuvioon. tarpeeksi lähellä ei kuvio osu kohdalleen kun on silloin niin kapea. käytännössä saa paremman singaalin kauempana olevasta linkistaä. käytänössä sinne pitäisi lisätä toistimia että verkko toimisi joka paikassa. eli "hajautetaan" singaalia sinne alku lähteelle.

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  3.04.2018     kello on 22:43 --- Täytyy vaan luoda painetta, että laittavat tuohon lähitolppaan 4G:een. On sen juurella mielestäni sen verran iso kylä, että joku muukin voisi iloita asiasta. Ja saisivat kylästämme lisää asiakkaita.

--- Lainaus päättyy ---
  Teidän pitää koko kylän "puhaltaa yhteen hiileen", että juttele naapureiden kanssa.
  Tosin ei se aina auta, täällä Laasonportin kylä päätti kaivaa kuidun omatoimisesti.Siinä kylässä onkin pelkästään uusia taloja, että ei pieni lisävelka missään tunnu. :laugh:

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö -  4.04.2018     kello on 07:01 ---  Teidän pitää koko kylän "puhaltaa yhteen hiileen", että juttele naapureiden kanssa.
  Tosin ei se aina auta, täällä Laasonportin kylä päätti kaivaa kuidun omatoimisesti.Siinä kylässä onkin pelkästään uusia taloja, että ei pieni lisävelka missään tunnu. :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Meillä tehtiin vuonna 2000 tämä sama temppu, koko kylälle kuitu maahan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View