Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Kitkavetopää ääntelee

<< < (2/4) > >>

99:
Ei taida olla paljoa maalia jäljellä viimekesäisen lapin reissun jäljiltä (~3500km) ::) Mutta pitää yrittää tuota puhdistusta, josko hiljenisi.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 18.06.2012     kello on 17:18 ---Ei taida olla paljoa maalia jäljellä viimekesäisen lapin reissun jäljiltä (~3500km) ::) Mutta pitää yrittää tuota puhdistusta, josko hiljenisi.

--- Lainaus päättyy ---

ei tarttee kuin kerran käyttää koukussa kärryä, jonka vetopää on rasvattu ja jo kitkapää kitisee. Nupille kunnon puhdistus rasvan poistavalla aineella.

arska100:
Kannattaa putsata kunnolla palat. Itse vaihdoin kevällä palat ja ei narissut enää.. ;)

winemaker:
99, putsaa kuula runsaalla Sinolilla, jos kuulassa on maalia jäljellä, poista maali ennen Sinolia hienolla metallihiomapaperil la.
Putsaa Sinolilla ennen joka kiinnitystä.
Jos olet kytkenyt kitkapään hiemankin rasvaiseen koukkuun, vaihda kitkapalat.
Sen jälkeen ennen jokaista vetoa, putsaa koukku, putsaa kitkavetopää RUNSAALLA Sinoililla.

Eiköhän hiljene.

Thumb

Niin, ymmärsinkö oikein, että maalinen koukku oli sulla kitkapäässä kiinni, luulen että sen palat ovat entiset.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 18.06.2012     kello on 21:04 ---Nupille kunnon puhdistus rasvan poistavalla aineella.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on kaasupullokotelossa tuommoinen purkki, jolla putsaan nupin aina ennen käyttöä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View