Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Nettitikku tai simkortti Euroopan maihin

(1/4) > >>

Captainkidd:
Ostin tällaisen puolitoista vuotta sitten ja olen tyytyväinen. Toimii Farosta Nordkappiin joka maassa. Ei perusmaksuja, laskut tulevat vain käytetyistä biteistä.

ABROADBAND SIM CARD - Mobile internet around the world
www.abroadband.com/en/GB/simonly - Käännä tämä sivu
You want to surf the internet while travelling for just € 0,59/MB in over 60 countries? abroadband SIM only is the perfect option for your unlocked mobile

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Captainkidd - 13.06.2012     kello on 20:38 ---Ostin tällaisen puolitoista vuotta sitten ja olen tyytyväinen. Toimii Farosta Nordkappiin joka maassa. Ei perusmaksuja, laskut tulevat vain käytetyistä biteistä.

ABROADBAND SIM CARD - Mobile internet around the world
www.abroadband.com/en/GB/simonly - Käännä tämä sivu
You want to surf the internet while travelling for just € 0,59/MB in over 60 countries? abroadband SIM only is the perfect option for your unlocked mobile

--- Lainaus päättyy ---

Tuo on varmaankin vielä hyvä. Mutta viimeistään 2014 ei EU:ssa enää tarvii jos ei hinta putoa.

http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/datahinnat+romahtavat+eualueella++korkeintaan+020+euroa+megatavulta/a807570

K.E.V:
Eipä ole kaivannut, melkein jokapaikassa ilmainen wlan, on mulla simmi sisällä tässä Bookletissa millä kirjoitan, ei ou vaan vielä tarvinnut. Ainoa maksullinen wlan oli Gardalla.
Tuo mitä edellä kirjoittettiin on abroadbandin tappaja. Ps tää wlan on "halpa", juuri latasi Nokian E7:aan 485 megaa uusia karttoja. Olisi se maksanut sillä abroadillakin, nyt ei mitään. Thumb

88k5:
Juu, se on meilläkin yksi l-alueen valinnan peruste; ilmainen wlan - joskus jopa ratkaiseva..

Tosin usein on alueella ollut wlan vaikka oppaissa ei mainintaa  8)

Mutta ei sen puoleen, kaupungilla wlanien etsimisien (auton katolla ulkoinen antenni) jälkeenkin, olen joutunut turvautumaan 3G:hen modeemina. Ehkä useammin vielä, jos tuo hinnoittelu inhimillistyy verkkovierailta  Thumb

seppoko:
Tottahan toki käytämme maksuttomia WLAN:eja silloin kun kohdalle osuu. Mutta tuo tuleva hinnoittelu tappaa maksulliset. Kunhan aikanaan selviää, miten paljon mökäbittejä kuluu surffaillessa. Minulla ei ainakaan ole tietoa siitä, kun on tuo kuukausihinnoittelu tässä kotiliittymässä niin ei ole tullut seurailtua.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View