rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Pikku katumaasturista veturiksi  (Luettu 14154 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:05
  • Kulkija
Vs: Pikku katumaasturista veturiksi
« Vastaus #45 : 7.08.2015 kello on 15:35 »
Väärin meni mutta haitanneeko tuo. ;D

Näin tuumaa kuski autostaan.

Asiakkaat kiittelee autoa, erityisesti siksi, koska korkeampaan autoon on huonojalkaistenkin helppo nousta ja tietenkin myös poistua siitä. Myös kyytiä ja penkkejä on kehuttu. Kolmannelle rivillehän mahtuu isokin kaveri istumaan ihan suorassa ja lisäksi monet taksarit tuntuvat epäilevän auton kestävyyttä kun Daciasta ei ole kauheasti kokemusta. Mitä itsellä on kokemusta muista merkeistä, niin ne ovat tosi yksilöitä. Jos on kaksi samanlaista vaikkapa Skodaa niin toisessa yksilössä voi olla kaikki viat ja toisessa ei yhtään mitään.





Näköjään joku poikkeava vahvistaa säännön.  :o

Eipä noita taida tolpalla ruuhkaksi asti olla.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 01:19
Vs: Pikku katumaasturista veturiksi
« Vastaus #46 : 7.08.2015 kello on 15:39 »
Taksiajoa on monenlaista. Syrjäseudulla ajetaan pitkiä siirtoja terveyskekusten ja sairaaloiden välillä ja koulukyytejä. Kaupungeissa taas voi tulla paljonkin lyhyttä keikkaa ja asiakaskuntakin vaihtelee, kuluttaa kuitenkin autoa eri lailla.

  • Vieras
  • Vs: Pikku katumaasturista veturiksi
    « Vastaus #47 : 7.08.2015 kello on 17:27 »
    Kumpaako Kimin nähkökulmasta Oulu meinaa, syrjäkylää vai kaupunkia ?  ;D

    Mun näkökulmasta Oulu on ehtaa Kaupunkia, vähän kuin pohjois-Suomen pääkaupunki, ei sitä ainakaan täällä savossa pidetä syrjäkylänä, onko se sitä sitten sieltä etelästä katsottuna, sitähän minä en tiedä..  ::)

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
    Vs: Pikku katumaasturista veturiksi
    « Vastaus #48 : 7.08.2015 kello on 18:38 »
    Ouluhan on ihan pöndeä, eikös siellä yleensä liikuta koiravaljakoilla?
    Minäkin viimekesänä kattelin dacian dusteria emännällä, kun oli kauppalavetin vaihto edessä. Päädyttiin kuitenkin pikku kiiaan, joku vaan tökki tossa daciassa.

    *****
    • LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 15:26
    Vs: Pikku katumaasturista veturiksi
    « Vastaus #49 : 7.08.2015 kello on 18:44 »
    Kumpaako Kimin nähkökulmasta Oulu meinaa, syrjäkylää vai kaupunkia ?  ;D

    Mun näkökulmasta Oulu on ehtaa Kaupunkia, vähän kuin pohjois-Suomen pääkaupunki, ei sitä ainakaan täällä savossa pidetä syrjäkylänä, onko se sitä sitten sieltä etelästä katsottuna, sitähän minä en tiedä..  ::)

    Onko ihan pakko piikitellä? En ymmärrä tollaisia vastauksia. Thumbd

  • Vieras
  • Vs: Pikku katumaasturista veturiksi
    « Vastaus #50 : 7.08.2015 kello on 18:45 »
    Onko ihan pakko piikitellä? En ymmärrä tollaisia vastauksia. Thumbd

    Muiden piikityksiä sitten ymmärrät ?  :-\ Alan etunenässä saa piikitellä täällä orgissa sitten ilmeisesti täysin vapaasti tai en ole ainakaan nähnyt että olisit häntä ollut ojentamassa.

    *****
    • LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 15:26
    Vs: Pikku katumaasturista veturiksi
    « Vastaus #51 : 7.08.2015 kello on 18:50 »
    Muiden piikityksiä sitten ymmärrät ?  :-\ Alan etunenässä saa piikitellä täällä orgissa sitten ilmeisesti täysin vapaasti tai en ole ainakaan nähnyt että olisit häntä ollut ojentamassa.

    Joo, näin näköjään teen. :-\

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:03
    • Kotkan poikii ilman siipii
    Vs: Pikku katumaasturista veturiksi
    « Vastaus #52 : 7.08.2015 kello on 18:58 »
    Tosiaan vastaan työmaan autoista ja jotain on noista dustereista kokomusta. En vissiin mainninnut nuista vaihdelaatikko ongelmista,joita näissä dustereissa on. Muutama laatikko on mennyt vaihtoon takuuseen ja heikoin kesti sen vajaat 20tkm,vaihdettaessa 3 vaihteelle niin rusahtamatta ei onnistunut

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:19.05.2024 kello on 08:53
    • Etelä-Pohjanmaa
    Vs: Pikku katumaasturista veturiksi
    « Vastaus #53 : 7.08.2015 kello on 20:18 »
    Taksiajoa on monenlaista. Syrjäseudulla ajetaan pitkiä siirtoja terveyskekusten ja sairaaloiden välillä ja koulukyytejä. Kaupungeissa taas voi tulla paljonkin lyhyttä keikkaa ja asiakaskuntakin vaihtelee, kuluttaa kuitenkin autoa eri lailla.

    Joo täällä maaseudulla onkin nuo tiet todella hyvässä kunnossa, jossa taksit noita mummoja ajelee.

    Piti oikein ottaa kuva omasta kylätiestä lanauksen jälkeen, kun ei meinannut ennen lanausta eikä edes lanauksen jälkeen päästä Volvolla ajamaan.








    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:59
    • Oululainen terwaporwari
    Vs: Pikku katumaasturista veturiksi
    « Vastaus #54 : 8.08.2015 kello on 18:01 »
    Ouluhan on ihan pöndeä, eikös siellä yleensä liikuta koiravaljakoilla?
    Minäkin viimekesänä kattelin dacian dusteria emännällä, kun oli kauppalavetin vaihto edessä. Päädyttiin kuitenkin pikku kiiaan, joku vaan tökki tossa daciassa.
    No höpö höpö,mulla on talvella jääkarhut pulkkaa vetämässä :P :P :laugh:

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:05
    • Kulkija
    Vs: Pikku katumaasturista veturiksi
    « Vastaus #55 : 9.08.2015 kello on 00:28 »
      :-\ Alan etunenässä saa piikitellä täällä orgissa sitten ilmeisesti täysin vapaasti tai en ole ainakaan nähnyt että olisit häntä ollut ojentamassa.

    Koita nyt taas kerran koota itsesi ja miehistyä edes vähän.

    Jos itse tuot asioitasi täällä esiin niin pohdi siltä kannalta, että niistä silloin keskustellaan. On se sitten Dacia tai perheen tapa valita autonsa.

    Mulle kelpaisi Daciakin, jos ei tarvitsisi vastata siitä itse. Esim työmaa-autona tai leasingpelinä. Vaan kun itse maksaa kaiken ja hankkii käytettynä takuuajan jälkeen niin on pohdittava olennaisia.