Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Skootterista hihna poikki

<< < (3/3)

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Jalmari -  9.06.2012     kello on 05:39 ---Kerron kuinka kävi.

--- Lainaus päättyy ---

Ihan kiinnostuksesta, mites kävi?

Olvi-Pekka:
Mulla teki samaa vikaa. Uusi hihna kesti 15km. Syy löytyi takavariaattorista. Takavariaattorin jousi oli pullahtanut metallin läpi ja söi hihnan.
virijavara.fi myy Suomen halvimpia osia kiinan skopiin. mc scatter on myös yksi myyntiliike.

jos takarengas on 12" niin silloin on pidempi hihna kuin 10" takarenkaassa. Mittaa variaattorin kopan pituus niin saat oikean osan.

Kokemusta on noista kiinan skopista paljon. youtubesta löytyy myös venttiilivälysten säätö ohjeet. Kysy YV:nä lisää jos tulee ongelmia.

Jalmari:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 17.09.2013     kello on 00:41 ---Ihan kiinnostuksesta, mites kävi?

--- Lainaus päättyy ---

Lupasin kertoa ja unohdin koko jutun.
Ostin uudenhihnan yms. ja vaihdoin, katsoin että kaikki kohdallaan ja suorassa ja ehjiä yms.
Kävin ajelulla kaikki toimi ja olin ylpeä teeseitse korjauksesta.
Tytär lähti illalla ajelulle , soitti 10min. kuluttua. Kertoi jääneensä tien päälle taas.
Eikun hakemaan skopaa kotiin.
Siinä kun työnsin viimeistä sitä isompaa mäkeä ylös päätin että skootterin korjaajan urani
päättyy tähän .
Ja päättyikin.
Pistin huuto.nettiin myyntiin ja sinne meni jonnekin turun lähelle.
Ei ole enää kuulunut mitään, toivottavasti uusi omistaja hallitsi korjausosaston paremmin kuin minä.
Koitan pysyä täällä "varakaanari" osastolla vast´edes. :D :D :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View