Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

As. vaunun vararengas

(1/2) > >>

vesako:
En viitsinyt tuonne Alden osioon vastata
niin uusi aihe.

Mulla on vaunussa vararengas vaunun alla
omassa telineessään.

Ihan hyvä niin, mutta. Pitäisi olla viellä sopiva
tunkkikin mukana.

Painoahan noista kertyy ihan riittävästi,
joten taidan poistaa vararenkaan kyydistä.

kimi:
Et ilmeisesti kaatosateessa ole ottanut vaunun rengasta irti, ajanut lähikaupunkiin ja hälyttänyt paikallisen huoltoaseman omistajan paikalle myymään uutta rengasta korjauskelvottoman tilalle.

Tuon jälkeen kyllä vararengas on kulkenut ainakin minulla mukana ja vaunun rengasrikkoja on muutamia ollut.

pentti:
Autoliiton karavaanareille tarjoama vakuutus 52e vuosi ole hyvä vararengas. Soitto vain ja kahvinkeittoon,
jos hetken joutuu odottamaan, Thumb Thumb

T-Cat:
Vararengas kulkee mukana. Sisätiloissa, sängyn alla kotelossa jossa myös tunkki ja teleskooppi pyöränpultin avain. Tuohon Polariin on ollut lisävarusteena teline vararenkaalle vaunun alle, ei ollut Mauno ruksinut sitä kohtaa aikoinaan tilatessa.

Ossi66:
Tämmonen Al-Ko:n teline passaa kaikkiin nykyisiin alustoihin. Kiinnitysrei'itys löytyy rungosta sekä akselin etu että takapuolelta.
http://ossi66.kuvat.fi/kuvat/Detskun+tuunausta/DSCF3762.JPG

Mulla nuot viemäriputket haittasi senverran asennusta, jotta piti laittaa toimimaan tien puolelta - ei hyvä jos sattuu rengasrikko ruuhkaisella tiellä.

Tunkkina 2000kg haitari, johon tein itse semmosen veivin jolla jaksaa oikeesti kiertää renkaan ylös ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View