Matkailukeskustelut > Lappi

Saariselkä Neste! Vesitankin täyttö 2,50e? Karttakaa!

<< < (19/20) > >>

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.12.2013     kello on 08:21 ---Ei kai sillä väliä, nihilisti löytää sen omasta mielestään kalliin palvelun vaikka persreiästä :o

--- Lainaus päättyy ---
Thumb

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 13.12.2013     kello on 21:31 ---Mulla on ollu mukana oma letku ja kapallinen liittimiä.

--- Lainaus päättyy ---
Oma kastelukannu.

matson1:
eikö kukaan muista mitä maksoi vesipullo kesällä linnanmäellä ???? oliko 8€, kai tuo kohtuu on 2.5€ 100l vettä ja hyvä kun on mahollisuus saada vettä.
jos haluaa nuukailla niin voihan sen ottaa purostakin.

Yrjö:
  Toistaiseksi kerran maksettu vedestä, eteläisen Suomen isossa saaressa. Ehkä olisin saanut ilmaiseksi-- mutta kun oon huono tinkaamaan. :(
  Olin näet tankannut, "kasoori" kävi maksamassa-- menin pyytämään vesi avainta--varmuuden vuoksi palauttaessani kysäisin maksua. No kolikoillahan tuosta selvisin. :D

JJJ:

--- Lainaus käyttäjältä: matson1 - 14.12.2013     kello on 09:56 ---eikö kukaan muista mitä maksoi vesipullo kesällä linnanmäellä ???? oliko 8€, kai tuo kohtuu on 2.5€ 100l vettä ja hyvä kun on mahollisuus saada vettä.
jos haluaa nuukailla niin voihan sen ottaa purostakin.

--- Lainaus päättyy ---
Juu, on Se kohtuus. Minä kun jossakin vaiheessa olin lukevinani/ymmärtävinäni että 2,5€/l  :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View