Matkailukeskustelut > Lappi

Saariselkä Neste! Vesitankin täyttö 2,50e? Karttakaa!

<< < (17/20) > >>

Alan:
Enpä ollut tätä ketjua ennen lukenutkaan.

Pitäisi mennä samaan systeemiin kuin saksalaiset ja monet muut Keski-Euroopassa. Pytyn tyhjennys ja tuorevesi automaatista, kolikoilla maksetaan. Ei paljoa lisää reissun kustannuksia, mutta takaa palvelun olemassaolon.

Se ongelma noissa automaateissakin on, että noin joka kahdeskymmenes karavaanari on idiootti, joka pesee tuorevesiletkulla paskapytyn. Sama pelko on kyllä monilla alueillakin persiissä, ja siksi en auton hanavettä juo.

Kaija:
Mä maksoin eilen Hyvinkään sairaalan kahviossa puolen litran vesipullosta 1,40€. Mukisematta. Mun oli pakko saada vettä, kun kieltä oli operoitu ja edessä 60km ajomatka.

HuruUkkeli:
Kahvee ruoka ja juomavedet hyvin hoidetuissa astioissa, auton säiliöstä muuhun lotrailuun.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: HuruUkkeli - 13.12.2013     kello on 20:35 ---(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Eipä äkkiä arvaisi että matkailuauton vessaa katsoisi, ei tuollaista seinäkaakelointikuv iota nykyautoissa pahemmin ole, siisti kaikin puolin.  Thumb

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 13.12.2013     kello on 20:19 ---Se ongelma noissa automaateissakin on, että noin joka kahdeskymmenes karavaanari on idiootti, joka pesee tuorevesiletkulla paskapytyn. Sama pelko on kyllä monilla alueillakin persiissä, ja siksi en auton hanavettä juo.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on ollu mukana oma letku ja kapallinen liittimiä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View