Matkailukeskustelut > Lappi
Saariselkä Neste! Vesitankin täyttö 2,50e? Karttakaa!
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: lasu47 - 7.06.2012 kello on 21:55 ---onko vekselivetonen vehje, rahat ei riitää veteen...
--- Lainaus päättyy ---
...kään. :D ;D :D
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: harrastelija - 7.06.2012 kello on 21:50 ---ostapa 0,5 litran vesipullo sieltä huoltsikan kylmäkaapista. Se maksaa sen pari euroa yleensä.
--- Lainaus päättyy ---
Mutta todennäköisesti sen pullon saa sillä hinnalla mikä siihen on merkitty, tuli sitten kävellen tai helikopterilla. Tai miten muuten tahansa. Hinta PITÄÄ olla näkyvissä. Ellen ihan väärin muista ???
bürre:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 7.06.2012 kello on 20:00 ---Mielestäni keskustelu voidaan lopettaa kun siihen on saatu kaikki vastaukset. Edelleenkään ei ole tietoa siitä miten ko asemalla suhtaudutaan vesitankkien täyttämiseen jos tankkaa myös polttoainetta.
--- Lainaus päättyy ---
Tuosta ei tietoa, mutta muuten kyseisellä asemalla on kyllä huomioitu karavaanareitakin. Löytyy 15e hintaan yöpaikka autolle/vaunulle, sähkö, suihku, wc-tyhjennys ja veden otto. Toki tämänkin voi nähdä ryöväämisenä, mutta itse katson ihan hyvällä että eri yritykset alkavat enenevissä määrin huomioida meitä liikkuvia ja toki ymmärrän että siitä jotain veloitetaan, asiakas sitten päättää onko hinta kohdallaan.
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: bürre - 8.06.2012 kello on 08:39 ---Tuosta ei tietoa, mutta muuten kyseisellä asemalla on kyllä huomioitu karavaanareitakin. Löytyy 15e hintaan yöpaikka autolle/vaunulle, sähkö, suihku, wc-tyhjennys ja veden otto. Toki tämänkin voi nähdä ryöväämisenä, mutta itse katson ihan hyvällä että eri yritykset alkavat enenevissä määrin huomioida meitä liikkuvia ja toki ymmärrän että siitä jotain veloitetaan, asiakas sitten päättää onko hinta kohdallaan.
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
Mikään ihme, että yrittäjät hinnoittelee kaiki..itsekkin yrittäjänä ymmärrän täysin heitä. Törkeimmät ihmiset käyttää kaikki mahdollisuudet "varkain" ettei vaan tarvii maksaa senttiäkään..huoh.. Kyllä sitä sitten nuristaisiin, kun ei ole missään mitään palveluja..bensakin tulee automaatista, jos tulee..saattapi olla vaikka pien häiriö laitteessa..mitäs sitten?? Mä yritän aina tankata asemalla missä on myös myymälä..kartan kylmiä asemia.
Viime kesänä saatiin ihan kaupanpäälle vedet/tyhjennykset kun olimme leirntäalueilla..pa lvelut ykkösluokkaa vaikkei hirmusia maksanutkaan, edes siellä pohjosessa!
kimi:
Kiitos Bürre.
Itse olen tuota asemaa käyttänyt tankkamiseen ja en muista olenko täyttänyt tankkeja vai en, tai tyhjentänyt kemssan.
Maksan polttoaineesta yleensä muutaman sentin korkeamman hinnan kun vältän kylmiä asemia. Toimiva miehitetty huoltoasemaverkosto josta saa jonkinlaista palvelua ja myös tärkeimmät tarvikkeet vaikka kiskurihintaan on pelastanut monta tilannetta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta