Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kevään tulo!

<< < (12/54) > >>

moon:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 11.03.2011     kello on 19:25 ---Vähän olen katellut, että nuo V70:t menee aika tunnottomasti kelissä kuin kelissä, saattaa olla sellainen seuraava kun ei oikein Passatti miellytä.

--- Lainaus päättyy ---
Käy koeajamassa insigniakin... menee kuin juna, kelissä kuin kelissä. Viime keväänä heitin Hämeenlinnassa mutkin päiväseltään; pimeää, liukasta, välillä 10cm vettä tiellä ja ei mitään valittamista.

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 11.03.2011     kello on 19:25 ---Siinä taas autot punnittiin teillä tänään. Ja kuskit. Kunnon sivutuuli, loskaa tiellä ja vettä vaakasuoraan.

Ajelin pitkän huikosen toisen Touranin perässä pohjoisesta, mutta anopinkuljetuslaati kollisena sillä loppui pokka Palokan jälkeen, kun pääsi oikein kunnon sivutuuli valloilleen. Mie jatkoin tasaista sataakymppiä. Vähän olen katellut, että nuo V70:t menee aika tunnottomasti kelissä kuin kelissä, saattaa olla sellainen seuraava kun ei oikein Passatti miellytä.

Keväthän tulee, jos nyt vähän ootattaa.

--- Lainaus päättyy ---

Jossain vaiheessa se renkaiden pito loppuu.

Maltti on valttia, oli auto mikä hyvänsä.

Dorotea:
Tällä hetkellä tähtikirkas taivas ja pari astetta pakkasta. Räntäsateesta ei enää tietoakaan. Kyllä taas kelpaa.

AV64:
Ja kohta on kollit aktiivisia kun kevät on näillä näppylöillä

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 11.03.2011     kello on 19:45 ---Jossain vaiheessa se renkaiden pito loppuu.

Maltti on valttia, oli auto mikä hyvänsä.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla loppuu pää ensin, eli ei huolta tuollaista. Tärkeintä on tietää, miten auto käyttäytyy, kun ensi merkit irtoamisesta alkaa näkyä.

Tämmöisinä harvinaisina päivinä on pentuaikain jäärataharjoittelut arvossaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View