Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ystävyys

<< < (2/2)

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 -  6.06.2012     kello on 11:55 ---Niin ja lopuksi kun olin kohteliaalla päällä ja avasin hissin oven nuorelle kauniille neidille hymyillen ja sanoin olkaa hyvä , katsoi tympeästi silmiini ja tokas mitä pedofiili yrität  :o

--- Lainaus päättyy ---

;D sori mutta tietyllä tavalla huvitti. Nykyään saa olla varuillaan tuon kohteliaisuudenkin suhteen.

Ilmeisesti nuo nuoret kauniit naiset eivät ymmärrä että se hymy saattaisi saada sen ovenavaajan hyvälle mielelle loppupäiväksi. Itse olen huomannut vanhenemisen ja ukkoutumisen niin että parikymppisten hymyllä pääsee pitkälle, vieläkin on hyvä mieli maanantaisesta Kuopio käynnistä ja siitä kiitos kuuluu Motonetin nuorelle kassaneidille.   :P   ;D

Kare:
Terve!

Näin oon ite aatellu; Kavereita on kaikilla, mutta jos jollain on ystäv(i)ä, niin niistä kannattaa pitää kiinni Thumb ja jos huomaa, että joku on yksin, ei asian korjaaminen monestikaan tarvii muuta kun rupeet reilusti morjestamaan, ja siitä se voi ystävyys alkaa.

Useimmiten tämän vaan estää pelko, joudunko ottamaan lähimmäisestäni vastuun :-[ .
Onhan paljon helpompi olla vaan omassa tutussa porukassa. :'( :-[

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Kare -  7.06.2012     kello on 01:23 ---Terve!

Näin oon ite aatellu; Kavereita on kaikilla, mutta jos jollain on ystäv(i)ä, niin niistä kannattaa pitää kiinni Thumb ja jos huomaa, että joku on yksin, ei asian korjaaminen monestikaan tarvii muuta kun rupeet reilusti morjestamaan, ja siitä se voi ystävyys alkaa.

Useimmiten tämän vaan estää pelko, joudunko ottamaan lähimmäisestäni vastuun :-[ .
Onhan paljon helpompi olla vaan omassa tutussa porukassa. :'( :-[

--- Lainaus päättyy ---
    Tätä komppaan!  harvoin ihminen menee itseensä ja varsinkaan porukassa, taitaa olla helpompi elää ääliönä kuin inhimillisenä ihmisenä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View