Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Tornio-Jällivaara??

<< < (2/5) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  4.06.2012     kello on 17:09 ---taisi tarkoittaa, miten tuo kuva tehdään??  :D  ;D  :D

--- Lainaus päättyy ---

Jaa, no, kun on kuva mapsissa minkä haluaa tänne, niin klikkaa vasemmasta ylhäältä ketjun kuvaa niin saa linkin jonka laittaa tänne viestiin.

pentti:

--- Lainaus käyttäjältä: bürre -  4.06.2012     kello on 13:49 ---Mikäli ihan yön yli paikkaa etsii, niin esim. tällainen rastplats osui silmiin

--- Lainaus päättyy ---

Et sattunu huomaamaan järven ranta paikkaa jossa saat itse lämmittää saunan Thumb Thumb
      (vapaa parkki myös )

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: pentti -  4.06.2012     kello on 20:13 ---
Et sattunu huomaamaan järven ranta paikkaa jossa saat itse lämmittää saunan Thumb Thumb
      (vapaa parkki myös )

--- Lainaus päättyy ---

Tarkemmat tiedot?

pentti:
Vanhalla koneella oli gordinaatit, pitää naapurilta kysästä josko se pisti muistiin.
  (selvitetään) Thumb

Captainkidd:
Eipäs vielä selvinnyt tuon paikan löytäminen. Onko Googlemapsissa joku haku, millä voi löytää tuollaiset paikat ? Vai miten se haetaan, siis jos nyt olen matkalla ja haluan etsiä tuonkaltaisen paikan ensi yöksi, vaikkapa saariston rengastien varrelta (siellä/täällä nyt ) niin mistäpä alan haun, ja miten päädyn saamaan siitä etsimästäni paikasta kuvan ruudulle ? Selkeät ja yksinkertaiset step by step ohjeet olis kivat  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View