Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Tornio-Jällivaara??
99:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 4.06.2012 kello on 17:09 ---taisi tarkoittaa, miten tuo kuva tehdään?? :D ;D :D
--- Lainaus päättyy ---
Jaa, no, kun on kuva mapsissa minkä haluaa tänne, niin klikkaa vasemmasta ylhäältä ketjun kuvaa niin saa linkin jonka laittaa tänne viestiin.
pentti:
--- Lainaus käyttäjältä: bürre - 4.06.2012 kello on 13:49 ---Mikäli ihan yön yli paikkaa etsii, niin esim. tällainen rastplats osui silmiin
--- Lainaus päättyy ---
Et sattunu huomaamaan järven ranta paikkaa jossa saat itse lämmittää saunan Thumb Thumb
(vapaa parkki myös )
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: pentti - 4.06.2012 kello on 20:13 ---
Et sattunu huomaamaan järven ranta paikkaa jossa saat itse lämmittää saunan Thumb Thumb
(vapaa parkki myös )
--- Lainaus päättyy ---
Tarkemmat tiedot?
pentti:
Vanhalla koneella oli gordinaatit, pitää naapurilta kysästä josko se pisti muistiin.
(selvitetään) Thumb
Captainkidd:
Eipäs vielä selvinnyt tuon paikan löytäminen. Onko Googlemapsissa joku haku, millä voi löytää tuollaiset paikat ? Vai miten se haetaan, siis jos nyt olen matkalla ja haluan etsiä tuonkaltaisen paikan ensi yöksi, vaikkapa saariston rengastien varrelta (siellä/täällä nyt ) niin mistäpä alan haun, ja miten päädyn saamaan siitä etsimästäni paikasta kuvan ruudulle ? Selkeät ja yksinkertaiset step by step ohjeet olis kivat :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta