Tekniikkakeskustelut > Vetokoukut
Vetokoukkuja
Alan:
Siirretty asianvierukset jatkoon Olohuoneeseen. Pysytään tässä ketjussa vetokoukuissa.
ihaa:
Nyt sai Subaru irroitettavan Westfalia - vetokoukun peräänsä Kuopion Koukkupajalla, aikaa asennuksineen meni kahdelta asentajalta vajaa 2 tuntia ja hinta oli 670 euroa.
Nämä kuolleen kulman ilmaisimet siinä mielessä mielenkiintoiset että puskurista ei tietäisi mitään mitä tunnistimia siellä alla onkaan...kovin nämä heti piippaa jos auto koettaa tulla sivusta, siinä vaiheessa et näe autoa peruutuskamerasta kuten et sivupeileistäkään.
Ei taida minun vähäisilläkään peräkärryn käytöllä pysyä nuppi tässä kunnossa kovin kauaa joten pitihän se uutuuden kiiltävästä nupista kuva ottaa. ;D
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 24.07.2017 kello on 14:45 ---Ei taida minun vähäisilläkään peräkärryn käytöllä pysyä nuppi tässä kunnossa kovin kauaa joten pitihän se uutuuden kiiltävästä nupista kuva ottaa. ;D
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Kun se on irroitettava, niin pidät sen takakontissa tai vielä parempi tallissa, niin pysyy hyvänä! ;D
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 24.07.2017 kello on 15:49 ---Kun se on irroitettava, niin pidät sen takakontissa tai vielä parempi tallissa, niin pysyy hyvänä! ;D
--- Lainaus päättyy ---
Kaikissa ex. autoissani on myös koukku ollut mallia irroitettava, oli ne sitten niissä jo valmiina tai itse asentanut ja sitä kaulaa on sitten kuskattu kontissa, paikallaan vaan hinaustarpeen niin vaatiessa. Mutta nykyisessä QQ:ssa sen kun kerran laitoin avaimella lukkoonkin niin olkoon, jaksa sitä ruveta enää irrottelemaan = ihan sama vaikka olisi kiinteäkin, mutta kun tuo irrotettavana kerran tuli auton mukana, niin... Sinällään vaan kovin nolo tapaus tuo QQ kun on ihan maahantuojan asentama ns. alkup. koukku, mutta silti tuo auto ei takatutkiaan vaimenna kun on koukussa nyytti kiinni, toiminto jonka teki jo 2 noista vimosimmista DIY-asennuksistanikin ex. autoihini :-\
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 9.03.2016 kello on 09:20 ---Siirretty asianvierukset jatkoon Olohuoneeseen. Pysytään tässä ketjussa vetokoukuissa.
--- Lainaus päättyy ---
Ja taas siirretty offtopicit samaan paikkaan. On siellä naarmunpoistosta vaunun ikkunasta asiaakin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta