Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Taloudessa kahdenlaisia kaasupulloja...vinkkejä?

<< < (17/21) > >>

perho-ukko:
Päältäpainettavan pullonkanssa on muutama olgelma a-autoissa,korkeus ylittää monesti pullon paikan,ja toinen tärkeä asia,hätäsulkua ei ole pullossa !

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 19.09.2013     kello on 15:33 ---Päältäpainettavan pullonkanssa on muutama olgelma a-autoissa,korkeus ylittää monesti pullon paikan,ja toinen tärkeä asia,hätäsulkua ei ole pullossa !

--- Lainaus päättyy ---
Thumb

Topelius:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 19.09.2013     kello on 15:30 ---Mutta miks muuttamaan vaunun alkuperäis asennusta kaasuissa,elikkä miks pitää vaihtaa sivu venttiili pullo päältä käytettäväksi,Nyt ei ymmärrä :o

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on noita 5kg rautapulloja ylimääräisiä ja ajattelin vaihtaa ne komposiitteihin kun niiden täyttö on vaan 18,90. Ne on vaan noita päältå täytettäviä. 

Topelius:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 19.09.2013     kello on 15:33 ---Päältäpainettavan pullonkanssa on muutama olgelma a-autoissa,korkeus ylittää monesti pullon paikan,ja toinen tärkeä asia,hätäsulkua ei ole pullossa !

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on ainakin tuossa säätimessä ruuvattava ruuvi,  josta sammutetaan kaasu.  Eikö se ole riittävä hätäsammutin?

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 19.09.2013     kello on 15:40 ---Mulla on noita 5kg rautapulloja ylimääräisiä ja ajattelin vaihtaa ne komposiitteihin kun niiden täyttö on vaan 18,90. Ne on vaan noita päältå täytettäviä.

--- Lainaus päättyy ---
Komposiittipullossa vähemmän kaasua ja pakkasella ei tule lähellekään tyhjäksi. Parhaiten tyhjentyy alumiinipullo pakkasella. Kesällä ei väliä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View