Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Käytettyn asuntoauton osto

<< < (4/7) > >>

88k5:
20 vuotias m-auto ja kuiva..  :-X Tulee mieleen vertaus; 20 vuotias henkilöauto ja ruosteeton  :laugh:
Ei noita hyvin säilytettyjä ja hyvin vähän käytettyjä taida ihan joka päivä olla myynnissä.

Mutta ihan hyvä, jos kosteusmittauksen saa tingttyä. Jos kosteutta löytyy jostain, auttaa se kaupankäyntiin (tinkimiseen). Mutta lähteekö myyjä ottamaan kuluja, varsinkin korjauksesta...
Jos koteusmittaus näyttää, ettei missään ole, ensinnä epäilyttää mittaus..

Yleensä tuon ikäisissä on käytönjälkiä niiin sisällä kuin ulkonakin. Pitäisi olla kokenut vaunuja tai m-autoja ymmärtävä (ja korjannut) mukana katsomassa/kokeilemassa. Pienistä ulkopintavaurioista kin voi jo yhden talven jälkeen alkaa tulemaan ongelmia.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 31.05.2012     kello on 19:04 ---Pyydä kosteusmittaus paperit.

Siitä selviää asiasta enemmän.

Usein ilmoittavat jonkin kostean
myyntikohteen korjattavaksi.

--- Lainaus päättyy ---

Ei myyjä ala kymppitonnin autoon mitään testejä tekemään. Kyllä testit on itse huolehdittava.  ::)

pentti:

--- Lainaus käyttäjältä: Savinen - 31.05.2012     kello on 18:37 ---Eli onko tosiaan nin että liikkeetkin myyvät näitä kosteusvaurioisia sinisinsilmin ilmoittamatta asiakkaalle näistä vaurioista.

--- Lainaus päättyy ---

Lähde koe ajolle ja aja katsastus konttorille, yksityisiltä asemilta moneltakin löytyy mittarit
mittausta varten + että tekevät kunto arvion koko autolle. Eikä muuten ollu mahdottoman
hintainen.  :-\ Thumb

HuruUkkeli:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  1.06.2012     kello on 08:03 ---20 vuotias m-auto ja kuiva..  :-X Tulee mieleen vertaus; 20 vuotias henkilöauto ja ruosteeton  :laugh:
Ei noita hyvin säilytettyjä ja hyvin vähän käytettyjä taida ihan joka päivä olla myynnissä.

--- Lainaus päättyy ---
Mitenkähän kosteita ja homeisia nää Perhoukon Höpöttäjän ja minun Fiilikset ovatkaan yli 20 vuotta ovat vettä imeneet.

joo o:
Mitä mieltä itse olette? Onko mitään merkkejä ilmaantunut?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View