Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Mitenhän se nyt tarkkaan ottaen on....

(1/4) > >>

MatsOnni:
Laitanpa nyt ulkomaan osioon kun kuva kerran ulkomailta on, ihan Kapellskärin satamasta. Toki ymmärrän ettei tuossa paikalla toivota yöpymistä, mutta jos tuo pöljä, joka siinä kuitenkin on yöpynyt, ei ole grillannut, eikä levittänyt markiisia, ei edes auton rappua ottanut ulos niin onko hän leiriytynyt vai pysäköinyt???

Paikka on Kapellskärin satamassa C-terminaalin kohdalla pienellä p-paikalla, josta muutaman kymmenen metrin päästä menee tie leirintäalueelle. Edellisen kerran yövyin siinä viimesyksynä, jolloin paikalla oli 5 matkaluautoa enkä edes nähnyt tuota kieltomerkkiä. Nyt olin siinä yksin eikä kukaan tullut pois käskemään kun yöllä siihen ajoin ja aamulla 7 jälkeen poistuin.

Siis väärin tein, mutta vainko moraalisesti vaiko peräti ihan laittomasti???

"Masi":
No minä tulen siihen kanssa heinäkuun lopussa ja yövyn ennen aamun lauttaan ajoa.
Ja leiriintymisestähän siinä kyltissä kerrotaan

vippe:
Eiks se leiriytymine ol et laitetaa teltat ja kalusteet pihamaalle..pelkäst ää autossa nukkuminen ei kait varsinaista leiriytymistä olis..olen jostain näin lueskellu..

0yxxy0:
Ja tassut ylhäällä, oliko sellainen raja. ;D

LMC-99:
Mjaa kieltotaulussa on teltta ja vaunun kuva, mutta ei auton.. ompa mennyt hankalaksi :(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View