Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Karavaanarin ikä ? Gallup 01/2011 - 10/2013
pikkumiäs:
Meikäläinen syntyny -68 ja hallitsija -74.
Arska-k:
Itse olen vuosimallia -65 ja vahvempi osapuoli -72.
kantsu:
Meikä syntyny - 57 kartturi -58 ja viime viikolla lääkäri teititteli, niin sillon eka kerta tuntu että mä taidan olla vanha ;D ;D
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: kantsu - 1.06.2011 kello on 23:05 ---Meikä syntyny - 57 kartturi -58 ja viime viikolla lääkäri teititteli, niin sillon eka kerta tuntu että mä taidan olla vanha ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Et ole sinut tuntien. Mulle taas kävi pankissa niin, että siellä oli uusi virkailija tiskin takana, ja hän teititteli mua. Mietin hetken aikaa olenko jo niin vanha, että nuoremmat teitittelee. Otin sen kyllä kohteliaisuutena itseäni kohtaan. Täytyyhän jotain tapoja olla nykynuorisolla.
kantsu:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 1.06.2011 kello on 23:10 ---Et ole sinut tuntien. Mulle taas kävi pankissa niin, että siellä oli uusi virkailija tiskin takana, ja hän teititteli mua. Mietin hetken aikaa olenko jo niin vanha, että nuoremmat teitittelee. Otin sen kyllä kohteliaisuutena itseäni kohtaan. Täytyyhän jotain tapoja olla nykynuorisolla.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos :D :D Kyllä minäkin ajattelin että se lääkäri teititteli kun hän oli alta kolmenkympin, meni ihan kohteliaisuuden piikkiin. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta