Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Karavaanarin ikä ? Gallup 01/2011 - 10/2013

<< < (51/54) > >>

K70:
Laitetaan nyt tänne, vaikken karavaanari olekaan, mutta hengessä mukana  Thumb
vm.-70 ja kartturi vm.-11

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: jva61 -  2.10.2013     kello on 09:35 ---Vuosimalli on -61 eli 52 tulee pian täyteen ja jotenkin tullu semmonen olo, että olen nuorimmasta päästä porukassa tuolla kausiparkissa, ikääntyneemmän porukan harrastus taitaa olla tämä ::) Yksinkertanen pappa olen minäkin

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä sitä 50 vuotias jo aika mummo ja papparainen taitaa noiden 30v silmissä olla....

ihaa:
Me 70-lukulaiset ollaan kovaa vauhtia nousemassa pikkuhiljaa kohti kärkeä, silloin kun laitoin tämän äänestyksen pystyyn niin 70-luku oli kolmantena.  ;D

Nykyään olen joutunut muuttamaan tuota käsitystä mummoutumisesta ja ukkoutumisesta, se alkaa näin nelikymppisen näkökulmasta vasta kun ollaan yli seitsemänkymmentä.  ^-^

Kuuskymppisethän ovat vielä teräskunnossa.

jva61:
Ikähän on niin suhteellinen käsite ja omasta olemuksesta kiinni, aikonaan ex puoliso käski minunki jo aikuistua vaan minkäs teet kun mieli on pikkupojan ja sanoohan jo vanha viisauskin, kun kanto lahoo niin oksa kovoo,,,
tiedä siitä sitten :D

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  3.10.2013     kello on 11:06 ---aika jännä tää jakautuma
kun kuitenkin täällä Orgissa on vm 60 johdpssa 28%

30 - luvulla
    3 (0.8%)
40 - luvulla
    44 (11.9%)
50 - luvulla
    85 (22.9%)
60 - luvulla
    107 (28.8%)
70 - luvulla
    95 (25.6%)
80 - luvulla
    34 (9.2%)
90 - luvulla
    3 (0.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 349

mutta ei ole kuin osa vaan laittanut ikäänsä tai vuosimalliaan  ;D
jotta ei tämäkään ole ihan paikkansa pitävä jakautuma   ???

--- Lainaus päättyy ---

Osasyy on varmasti se, että kausipaikalla aikansa viettävät eivät ole foorumia löytäneet. Suurin osa täällä kirjoittavista käyttää kalustoaan renkaat pyörien.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View