Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mistähän on kysymys?

<< < (2/4) > >>

joo o:
Oliko tosiaan PYSTY- Alde?Vai uudempi malli. Kun en varaosaluettelosta sellaista löytänyt eikä omassa pysty Aldessa sellaista ole tullut eteen.

Amigo:

--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 16.05.2012     kello on 21:00 ---Oliko tosiaan PYSTY- Alde?Vai uudempi malli. Kun en varaosaluettelosta sellaista löytänyt eikä omassa pysty Aldessa sellaista ole tullut eteen.

--- Lainaus päättyy ---

Taitaa olla samanlainen pysty(vanha) Alde kun minulla,eli se malli joka ottaa paloilmansa katolta.

Kare:

--- Lainaus käyttäjältä: amigo - 16.05.2012     kello on 21:07 ---Taitaa olla samanlainen pysty(vanha) Alde kun minulla,eli se malli joka ottaa paloilmansa katolta.

--- Lainaus päättyy ---

Terve!

Tää Volkkarin pannu on 2925 ja toi ilmaputki tulee lattiasta ylös ja yhtyy katonrajassa piippuun ja putki hajosi mutkasta jossa kääntyy alas.

Edit.  Katolta tämäkin ottaa ilmansa ja mennee pannun takana palopesään tommosta kurkkutorvee pitkin.

jus66si:
Hittolainen!!! :o

Oletkos itse kunnossa :-\?
Meinaan ettei sattunut fyysisesti...korvie n lukkoonmenoa kummempaa?

Kare:

--- Lainaus käyttäjältä: jus66si - 17.05.2012     kello on 19:31 ---Hittolainen!!! :o

Oletkos itse kunnossa :-\?
Meinaan ettei sattunut fyysisesti...korvie n lukkoonmenoa kummempaa?

--- Lainaus päättyy ---

Terve!

Juu, ei äijäs mittän vikkaa (uutta Thumb) Ja pannukin pellaa ihan oikein.

Toi putki pitäs vaihtaa, mut nyt on ollu kiireitä ton likan motskarin kans.

Rupee pikkuhiljaa tajuamaan miks eläkeläisillä on aina kiire ;) ;) ;)

Kunhan toi pyörä saadaan ajoon, niin sitten oon ainakin pari viikkoo eäkkeellä ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View