Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Lukko vetopäähän
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 15.11.2014 kello on 17:36 ---Alko-alustaan saa Alkolukon ! ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ukkohan alko veisteleen Thumb
massimo:
--- Lainaus käyttäjältä: ose - 15.11.2014 kello on 17:52 ---Mulla on tuollanen, ei sovi ainakaan AKS 1300 kitkavetopäähän (eikä muihinkaan paksua valua oleviin) Meillä käytössä peräkärryssä.
--- Lainaus päättyy ---
Pitää varmaan ajella vaunulle kattomaan, mimmoisen kalikan siihen vetopäähän ostaa. Muistelen, että tuossa meidän solikassa olisi vetopäässä kuminen pinta (vetopään tyyppiä en muista) ja silloin tuo malli ei varmaan käy.
pamaus:
Minulla on ws3000 kitkavetopäässä se lukittava pallo siellä vetopäässä ja tuossa rivassa on polkupyörän u-lukko
Laitaa tuon ws3000 vetopään käsikahvan alas ja laittaa siitä sen u-lukon läpi kahvan ja lukitsee sen haitarin kumin alta; niin kukaan ei pysty nostamaan tuota käsikahvaa ylös kun siinä on se u-lukko ja lisänä vielä se pallolukko siellä vetopäässä.
Tuohon ei varmasti saa vaunua kiinni, jos ei hajota sitä ws3000 kahva systeemiä yms
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 15.11.2014 kello on 18:14 ---Ukkohan alko veisteleen Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Totta se on,lukossa luki Alko,olin kerran samalla puskaparkilla,missä kaveri esitteli lukkoa !
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 15.11.2014 kello on 19:03 ---Minulla on ws3000 kitkavetopäässä se lukittava pallo siellä vetopäässä ja tuossa rivassa on polkupyörän u-lukko
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Laitaa tuon ws3000 vetopään käsikahvan alas ja laittaa siitä sen u-lukon läpi kahvan ja lukitsee sen haitarin kumin alta; niin kukaan ei pysty nostamaan tuota käsikahvaa ylös kun siinä on se u-lukko ja lisänä vielä se pallolukko siellä vetopäässä.
Tuohon ei varmasti saa vaunua kiinni, jos ei hajota sitä ws3000 kahva systeemiä yms
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
On pätevän näköinen paketti Thumb Mulla itellä on tuo Bilteman
http://www.biltema.fi/fi/Vapaa-aika/Asuntovaunu-ja-asuntoauto/Turvallisuus/Vetokidan-lukituslaite-41507/
Ei varmaan kauan pidätä varasta mutta lisäksi on tassut alhaalla , jolla tuotan lisähommia varkaalle. Pihassa kun säilyttää
niin tuskin tarttee järeämpiä lukituksia. Voihan sen nostaa vielä akselistaan pukeille :laugh:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta