Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kuinka pitkän loman kukin pitää ja kuka siitä kateellinen

<< < (12/18) > >>

perho-ukko:
 Ettei tulis väärinkäsitystä,me eläkeläiset ollaan eläkkeimme ansainnut,nyt nautitaan niistä pennosista,ennen kuin aika jättää,ymmärän hyvin heitä,jotka joutuvat vielä olemaan työelämässä,näin se elämän kaari toimii !! Sorry,jos pahoitin jonkun mielen !! :(

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  9.05.2012     kello on 12:11 --- Olen vuosikymmenien myötä todennut,ei se reissun suunnittelu aina ole se "autuaaksi tekevä",parhaita reissuja on vähemmin suunnitellut,olosuhteet muuttuu,pitää elää hetkessä !!!! ;D

--- Lainaus päättyy ---

Riippuu, mitä etsii. Minulle on tärkeää historia ja näkemisen arvoiset paikat muutenkin, ne harvoin tulee yllättäen vastaan paremmin kuin etukäteen tiedusteltuina.

Aina joku ennakkotieto on, edes paikan päältä bongattu esite tai vilkaisu netistä, että mitäs täällä onkaan; edes se tienviitta. Monesti noinkin on löytynyt mielenkiintoisia juttuja.

retkeilijä:
Älkää kadehtiko, sillä tämä on totisinta totta  8)

Nain vaimoni 20-vuotisena enkä arvannut millaisen riesan sain näiden lomareissujen suhteen. Hän on työelämässä ja minä eläkkeellä. Vaikka vapaa-aikaa on runsaasti, en voi juurikaan lomailla pidempiä reissuja, koska en osaa olla yötäkään poissa vierihoidosta. Jos hän ei lomaile EN minäkään. Olen vaan muuten jouten  :D

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä -  9.05.2012     kello on 13:59 ---Jos hän ei lomaile EN minäkään. Olen vaan muuten jouten  :D

--- Lainaus päättyy ---

Oikea asenne, jos ollaan yhdessä niin sitten myös lomaillaan yhdessä. 

Thumb sulle ja sun ajatusmaailmalle.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: vippe -  9.05.2012     kello on 12:32 ---Yrittäjän vaupautta..vapaasti valittiin ettei mitään lomia pidetä tänä(kään) vuonna..ei kertakaikkiaan ole varaa pitää..

--- Lainaus päättyy ---

Meillä yrittäjän vapaus tarkoittaa vaimoni osalta n. 7pv työviikkoja ja ansiotaso alle normi palkkatyöläisen. Tänään kesän tilanne sai taas uuden uhkakuva joka selviää ensi viikolla. Eli tilaus joka sitoo yli kuukaudeksi jo olemassa olevien päälle ja tietty tiukka aikataulu. Elokuussa mahdollisesti aikaa pitää lyhyt pätkä vapaata. Lomaksi tuota vapaata ei voi sanoa, koska suuri ajasta menee tavalla tai toisella työn merkeissä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View