Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kuinka pitkän loman kukin pitää ja kuka siitä kateellinen

<< < (3/18) > >>

Turhan Höpöttäjä:
         Monella näkyy olevan vuodessa kuus seitsemän viikkoa lomaa ja seitsemästa kolmeen työaika.  ::)  Sitten taas monella on viisi viikkoa lomaa ja seitsemästä kolmeen työaika sekä helvetisti varalla oloa tai päivystystä, siihen vielä ylitöitä. Silloin tällöin muutama tunti töitä lauantaina ja sunnuntainä.  :( :( 
         Onneksi olen päässyt pois työelämästä, osa-aika eläkkeelle.  :D :D :D :D :D

Haapaniemen Paroni:
Ja unohtu ne lakisääteiset sairaslomat :D Thumb

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  8.05.2012     kello on 20:06 ---         Monella näkyy olevan vuodessa kuus seitsemän viikkoa lomaa ja seitsemästa kolmeen työaika.  ::)  Sitten taas monella on viisi viikkoa lomaa ja seitsemästä kolmeen työaika sekä helvetisti varalla oloa tai päivystystä, siihen vielä ylitöitä. Silloin tällöin muutama tunti töitä lauantaina ja sunnuntainä.  :( :( 
         .  :D :D :D :D :D

--- Lainaus päättyy ---
Haa . Mun työaika on ajoittain 13 tuntia päivässä, myös viikonloppuja völillä jne. Onneks en lomanpitoa kysele kuin vaimolta.
Aikoinaan kun läksimme reissuun lastenkanssa heti todistuksienjäkotil aisuudesta (vaunu oli koukussa)  :o
Tällöin työnantaja + työkaverit oli onnellisia kun joku halusi pitää 5 viikkoa ennen juhannusta pois ja he pääsivät jussista sitten  Thumb

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 -  8.05.2012     kello on 20:13 ---Ja unohtu ne lakisääteiset sairaslomat :D Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Kerran olen neljässä kymmenessä vuodessa ollut sairaslomalla, ihan yhden päivän.  :D    Kiuas perskele hyökkäsi Laahtasella kimpuun.   :(

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  8.05.2012     kello on 13:21 ---Ihan oikeasti Alan, ei täällä orgissakaan ole kovin monella perheellä mahdollisuutta pitää sitä lomaa kesäaikana enempää kuin ne lomaviikot ja entäs puolison loma ?

--- Lainaus päättyy ---

Olen tilanteeseeni tuolta osin tyytyväinen kyllä, mutta et tule koskaan tietämään, miten ja miksi tuo on mahdollista. Ja mihin hintaan vuosien saatossa. Tämä ei ole sitä aluetta, josta tulen uteliaisuuttasi tyydyttämään, sori vaan.

Enkä kyllä kanna tuosta huonoa omatuntoakaan; jokainen tavallaan, ittelläsikin on mahdollisuutesi, mutta et sitä käytä. Nih.

--------------

Lähtö miinus yksi viikko. Kaasujalkaa kutittaa. :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View