Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Kohteita Hollanissa ja Belgiassa

<< < (6/8) > >>

MatsOnni:
Tiristetäänpä vielä viimeisillä maksetuilla nettiajoilla jotakin.

Ilokseni huomasin että tällä alueella on voimassa alennus, johon en ole törmännyt aikaisemmin. 50+ alennus -20%. Ei siis mikään eläkeläisalennus vaan tämmönen iloisen aikuisiän alennus. Jees, sopii mulle!

Sitä oon tässä joutessani pohtinut että onkohan näillä Euroopan sydänalueilla asuvilla pitempi, tarkempi sihti vai onko ne vaan oppineet kusemaan posliinikuppiin niin pitkään että osuvat paremmin. Ei haise kusi, eikä ole kirkkoveneen kuvia seinillä (no ei tietenkään ole, kun eivät oo kirkkovenettä koskaan nähneet). Itseasiassa saman oon pannut merkille melkein missä vaan, poisluettuna itäinen naapuri ja osa sen blokin maista.

Tähän ketjuun on kertynyt arvoisilta kollegoilta niin paljon hyviä vihjeitä että pitäisköhän muokata tuo otsake semmoiseksi että löytyisi helpommin, jos joku muukin vaikka vihjeitä etsii!?!?

Ps. Eihän tuo muokkaaminen tietenkään muuttanut kuin ensimmäisen otsakkeen, mutta toiminee haussa kuitenkin?

EMV:
Jos tykkää käydä kattelee toisen maailmansodan kalustoa, niin tässä olisi ehdoitus.
http://www.oorlogsmuseum.nl/en/?PHPSESSID=d11805a906aacd42eb4efc365d9d2ee7

MatsOnni:
Päivitetäänpä hieman jos joku vaikka näille kulmille olisi lähiaikoina tulossa. Olen Brüggessä Camping Memlingissä ollut nyt pari päivää. Brügge on ehdottomasti käymisen arvoinen paikka. Vanhaan kaupunkiin on leirintäalueelta matkaa ehkä runsas 3 km, pääsee bussilla, jaksaa kävellä, mutta ilman muuta käyttökelpoisin väline on pyörä. Kaupunki on niin täynnä historiaa, ettei siitä sen enempää, helposti täällä on aika kulunut. Nyt viikonloppuna kaupungissa on "Airbag festivaalit" (=harmonikkafestivaalit), siihen liittyen useampia ilmaiskonsertteja on osunut kohdalle. Just tulin kuuntelemasta italialaista kansanmusiikkiyhtye ttä, erittäin hyvä. Esitykseen oli yhdistetty hyvin myös jonglööri.

Kämppäristä vähän. Ainakin Tomppa ohjasi n. 3-400m ohi portista uimahallin? kohdalle ja minä keskityin niin siihen etten huomannut kylttiä. No, ei se suuri missaus ollut. Uudet suihku- ja WC-tilat ovat valmistumaisillaan, luulisin että kuukauden päästä ne ovat käytössä. Alue on muuten ihan mukava, mutta asuntoautoille tarkoitetut tontit on älyttömän pieniä. Oliskohan 3,5x8m. Ei todella tarvi miettiä että avaisko markiisin. Joka tapauksessa viime yönä oli brittilläinen pariskunta vieressä ja kun ovet on eripuolilla niin autojen väliä oli varmaan joku 80cm. Kuin ollakkaan vierestä kuului niin lahjakas jyrinä pitkin yötä että häiritsi ihan unta. Jopa mun, vaikka vaimo on sitä mieltä että mun unta ei häiritse mikään. Onneksi lähtivät tänään, minä huomenna. 

seppoko:
Lienee  tämä?

http://www.eurocampings.net/fi/eurooppa/belgia/l%E4nsi-flanderi/bvba-camping-memling-100006/

Alan:
Mihin matka seuraavaksi Matsonni? Kiinnostaa ja voisi joku osata vinkatakin jotain, jos tarvii. Tää on jo nytkin hyvä ketju.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View