Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Telkkarin seinäkiinnitys

(1/4) > >>

vetor:
Kaupastahan saa jos jonkinlaisia kiinnikkeitä television seinäkiinnitykseen, mutta onko joku löytänyt mallin, joka toimisi pikakiinnityksellä? Luulen, että mun telkkari tulee putoamaan joko seinä- tai televisioruuvien kohdalta. Siksi se olisi kai fiksua sijoittaa lattialle tms. ennen liikkeelle lähtöä.

88k5:
Mulla on tällainen 3-nivelinen pysynyt 44 tkm ajan - mukana tuhansia kilometreja Balttian ja Puolan rytyytyksiä  8)


Auton oman sisustuslevyn takana on 16 (vai 18) mm vanerilevy liimattuna, johon läpiruuveilla oon tuo telineen kiinnittänyt..
Töllö paikallaan ajoasennossa - tosin se on vaihtunut tuuman isompaan Led(+mpeg4)-versioon..

ea:
Meillä tuollainen:

http://www.vogels.com/web/Consumer/Consumer/Consumer/Products/Products/VFW426-LCDTFT-WALL-SUPPORT-SILVERC.htm

Tuossa on "pikairroitus" ja matkalla TV on irti, nukkumassa petissä :)

TV:n saa säädettyä tosi hyvin "kaikkiin" asentoihin.

ose:
Pulttasin paksulla peltikinnikkeellä yläkaapin alapintaan ja tv reunoista ruuveilla suoraan seinään. Varas saa viedä vaunuineen tai joutuu tekemään vähän töitä ;)

K.E.V:
Mulla 22" lepää ajaessa tyynynpäällä , täkillä peitettynä. Pysyy siinä ehjänä ja paikoillaan. Telinettä ei ole kun se töllö on välillä sängyn lähellä , välillä istuinryhmän luona tv-pöydällä. Onpa välillä ulkona katoksenallakin, tietysti käytössä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View