Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Muovin paikkaus
Yrjö:
Lämmintä olisi hyvä olla parikymmetä, ei vettä eikä suoraa aurinkoa.
Kuidun käsittely vaatii hieman teorian opintoja.(Ämpärimuoviin se ei tartu kunnolla.)
Dorotea:
Ymmärtääkseni Solkun suksiboksi on samaa ainetta kuin kaasukotelokin. Siihen sen kyllä pitäisi tarttua. Ja olet oikeassa lämpötilojen suhteen, kylmässä ei kannata yrittää. Ei tule mitään kun hartsi ei kovetu.
ose:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 29.01.2011 kello on 23:18 ---Ymmärtääkseni Solkun suksiboksi on samaa ainetta kuin kaasukotelokin. Siihen sen kyllä pitäisi tarttua. Ja olet oikeassa lämpötilojen suhteen, kylmässä ei kannata yrittää. Ei tule mitään kun hartsi ei kovetu.
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole samaa materiaalia integroidun kaasukotelon kanssa. Kaasukotelo on lasikuitua, olen sen kolarin jäljiltä korjannut. Siinä törrötti kuituja pinnasta ulos. Suksiboksin yläosa on jotain muovia jossa ei ole kuituja seassa.
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: ose - 30.01.2011 kello on 10:41 ---Ei ole samaa materiaalia integroidun kaasukotelon kanssa. Kaasukotelo on lasikuitua, olen sen kolarin jäljiltä korjannut. Siinä törrötti kuituja pinnasta ulos. Suksiboksin yläosa on jotain muovia jossa ei ole kuituja seassa.
--- Lainaus päättyy ---
No siinä tapauksessa kuidulla korjaaminen saattaa olla kyseenalaista. Mutta kannattaa kuitenkin kokeilla jos se onnistuisi siitä huolimatta. Muuta en osaa neuvoa.
pjarvenpaa:
Ose
Peltikorjaamo/automaalamo Sarkkila Pattijoella (Juhan Auton vieressä) tekee muovikorjauksia. Voisit ihan piruuttas kysästä niiltä, kun käyt Lohenpyrstössä. Itse olen saanut sieltä vinkkejä auton ehostukseen useaan kertaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta